طرح توجیهی تولید اسپیکر پرتابل | بررسی فنی مالی و اقتصادی + جداول واردات

طرح توجیهی تولید اسپیکر پرتابل

برای این که بتوانید، از شنیدن صدای موزیک لذت ببرید، در وهله اول باید یک اسپیکر یا باند حرفه ای در دسترس داشته باشید. مردم بسیاری این روزها از نظر روحی روانی به شنیدن مداوم موسیقی در محل زندگی خود نیاز دارند. از این رو طرح توجیهی تولید بهترین اسپیکرهای پرتابل ارائه شده است که خلاصه ای از آنرا در ادامه می خوانیم..

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

طرح توجیهی تولید اسپیکر پرتابل

اسپیکر پرتابل چیست؟

اسپیکر یا همان بلندگو، وسیله ای است که با استفاده از یک کابل به منبع مورد نظر متصل می شود تا موسیقی و صدای مورد نظر ما را ایجاد کند. برخی از مدل های این اسپیکرها، رادیو دارند و برای اتصال به شبکه های رادیویی تنظیم می شوند. اسپیکر پرتابل قابلیت های منحصر به فردی دارد که ساختار این وسیله را از دیگر انواع اسپیکرهای موجود در بازار متمایز می کند.

در وهله اول باید به قابلیت اتصال بلوتوثی این وسیله اشاره کنیم که از تکنولوژی های جدید و پیشرفته جهانی پیروی می کند. این دستگاه قابل اتصال به همه دستگاه ها است و این قابلیت به دلیل اتصال بلوتوثی آن ایجاد شده است. اسپیکر پرتابل را به نام اسپیکر بلوتوثی نیز می شناسند. امروزه حتی سیستم های خودرو نیز مجهز به قابلیت اتصال به بلوتوث هستند.

بلوتوث در تلفن های همراه، لپ تاپ و… پشتیبانی می شود و این دستگاه ها به عنوان منبع برای اسپیکرهای پرتابل شناخته می شوند. مردم بسیاری این اسپیکرها را خریداری می کنند و از آن ها بدون نیاز به هر گونه کابل اضافی و تنها با استفاده از قابلیت بلوتوثی که دارند، استفاده می کنند.

قسمت های مختلف اسپیکر پرتابل

اسپیکرهای پرتابل اغلب قابلیت حمل و نقل دارند و افراد آن ها را با خود به همراه می برند. از این رو سایز و ابعاد آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. ابعاد این اسپیکرها باید به گونه ای طراحی شود که وزن سبکی برای آن ها ایجاد کند و حمل آن ها ساده تر شود.

همچنین بهتر است ابعاد اسپیکرها انقدر کوچک نباشد که کیفیت صدا در آن پایین بیاید. اسپیکرهای پرتابل در دو دسته اساسی تقسیم بندی می شوند. مدل های اسپیکر کوچک جیبی در این بین جای می گیرند؛ از آن ها به عنوان اسپیکر بلوتوثی نیز یاد می شود. انواع اسپیکر پرتابل بزرگ نیز یکی از دسته های مهم این محصولات هستند که در ابعاد بسیار بزرگی تولید می شوند. مدل های بزرگ اسپیکر پرتابل قابل حمل نیستند.

برای حمل آن ها گاه از چرخ دستی های کوچک استفاده می شود تا وزن آن ها قابل تحمل تر شود. در فرایند تولید این محصولات، به ظرفیت باتری این محصولات نیز دقت می شود. باتری در این وسیله یکی از اجزای اساسی است که امکان استفاده از این دستگاه را بدون استفاده از برق در بازه های زمانی مشخص فراهم می کند. به همین خاطر تولید یک باتری با ظرفیت مناسب برای این محصولات بسیار اهمیت دارد.

مشخصات اسپیکر پرتابل خوب

در طرح توجیهی تولید این محصولات، ویژگی های به خصوصی برای هر یک از آن ها در نظر گرفته می شود که آن ها را در بین مشتریان محبوب می کند. یکی از قابلیت هایی که برای برخی از مدل های اسپیکر پرتابل در نظر گرفته می شود، وجود پورت رم و کارت حافظه است؛ با وجود این قابلیت در ساختار اسپیکرها، می توانید بی دردسر از این وسیله استفاده کنید!

با وجود این پورت ها می توانید، فلش مموری و یا کارت حافظه مورد نظر را وارد دستگاه کنید و بدون نیاز به اتصال کابلی، بلوتوثی و… موزیک مورد نظر را پلی کنید. همچنین ساختار این اسپیکرها باید به گونه ای تنظیم شود که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف را داشته باشند. از این رو توجه به اتصال اسپیکر پرتابل به سیستم عامل های مختلف قدیمی و جدید از نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

انواع سیستم های صوتی پرتابل

یکی از مهمترین نمونه های اسپیکرهای صوتی پرتابل، مدل جیبی موبایل است که قابلیت رم پلیر، ورودی آی او ایکس، اتصال به بلوتوث و… را دارند. این اسپیکرها در مدل های کوچک تولید می شوند و افراد می توانند آن ها را با خود به همراه ببرند. قدرت صدای این مدل اسپیکرها بسیار بالا است و ظرفیت شارژ مناسبی دارند. بوم باکس ها نیز از مدل های پر طرفدار اسپیکر پرتابل به شمار می روند که از اجزای به خصوصی تشکیل می شوند.

کد آیسیک مرتبط با تولید اسپیکر پرتابل

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
اسپیکر پرتابل ۳۲۳۰۵۱۲۴۰۰

کد تعرفه مرتبط با تولید اسپیکر پرتابل

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
آلات موسیقی که در آنها صدا توسط وسایل برقی تولید شده یا باید تقویت گردد (مثلاً، ارگ، گیتار، آکاردئون ۸۵۱۸۲۱۰۰

وضعیت واردات و صادرات اسپیکر پرتابل

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات اسپیکر پرتابل به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات اسپیکر پرتابل به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات اسپیکر پرتابل به تفکیک سال

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید اسپیکر اعلام می دارد.

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس