یا مُقلب قلب ما را شاد کن

خانه‌ها را ای خدا آباد کن

اتفاقات سال ۱۴۰۱ در ذهن تمام ایرانیان ماندگار خواهد بود؛ سالی مملو از فراز و نشیب که زندگی‌مان را خواسته و یا ناخواسته دستخوش تغییرات فراوانی نمود. در طی ۱۵ سال فعالیت مستمر و گام نهادن در هر مسیر سخت و دشوار، باید صادقانه اعلام کنیم که روزهای طی شده چالش‌های فراوانی را برای اقتصاد ایران ایجاد، و آسیب‌های غیرقابل جبرانی به معیشت هموطنان وارد نمود.

با آنکه سالی که طی نمودیم، آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم؛ اما با نگاه رو به آسمان و تکیه بر توانایی‌ها و تجربیات کلیه همکارانمان در این مجموعه، توانستیم تعداد زیادی پروژه را به مرحله شکوفایی برسانیم و از بازوهای توانمند بهین صنعت یاب در راه رشد و توسعه صنعت کشور عزیزمان به شکل صحیح استفاده نماییم.

با تمام سختی‌ها و موانع موجود پیش‌رو، همچنان در مسیر خود مصمم هستیم و قدمی رو به عقب برنخواهیم داشت و امید داریم سال ۱۴۰۲ همان سالی باشد که همه ما انتظار آن را می‌کشیم.

شرکت مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب آماده است تا تک‌تک ثانیه‌های سال جدید را در راه آبادانی ایران عزیزمان صرف نموده، و با شعار همیشگی خود” ارتقا فرهنگ صحیح سرمایه‌گذاری ” عید باستانی ایران، نوروز را تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

 

با آرزوی سربلندی میهن

بهین صنعت یاب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس