سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومانی در پرورش ماهی‌ در قفس در بوشهر

پرورش ماهی در قفس

استاندار بوشهر گفت: ۹۰ میلیارد تومان در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری سرمایه‌گذاری می‌شود. به گزارش مهر، مصطفی سالاری در نشستی با معاون آموزشی و پژوهشی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر افزایش سهم اشتغال جوامع محلی پارس جنوبی با این صنعت خاطرنشان کرد: تحقق این مهم و افزایش اشتغال نیروهای مناطق پیرامونی پارس جنوبی جز با آموزش میسر نمی‌شود.

سالاری با اشاره به دیگر ظرفیت‌های این استان به پرورش ماهی در قفس پرداخت و گفت: اکنون طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی رئیسعلی دلواری تایید شده و به‌زودی اجرایی می‌شود. وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ میلیارد تومان در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری سرمایه‌گذاری می‌شود، بیان کرد: اجرای این طرح که ۶۰ میلیارد تومان آن از طریق تسهیلات صندوق سرمایه‌گذاری تامین می‌شود تحول مهمی در حوزه تولید، اقتصاد و اشتغال ایجاد می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پرورش ماهی در قفس در دریا گفت: استان بوشهر دراین حوزه دارای ظرفیت‌های مهمی است که ظرفیت سرمایه‌گذاری برای طرح پرورش ماهی در قفس در دریای استان فراهم است. معاون پژوهش وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهمی در حوزه صنعت، معدن و تجارت است، اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در بخش‌های یادشده زمینه فعالیت‌های تحقیقاتی در این حوزه‌ها باید فراهم شود.

علی‌اصغر توفیق با اعلام اینکه رویکرد صنایع در کشور باید دانش‌بنیان شود، گفت: برای تحقق این مهم کارگروه توسعه، تولید، بازار و صادرات محصولات دانش‌بنیان در وزارت صنعت، معدن و تجارت تبیین شده است. توفیق با اعلام اینکه ۱۰ درصد مالیات صنایع در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی هزینه می‌شود، گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان درآمد سالانه دارند ۱۰ درصد مالیات‌های پرداختی آنها در حوزه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی هزینه می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر با سرمایه گذاری در پرورش ماهی در قفس اینجا کلیک کنید.

بهین صنعت یاب از ایده تا اجرا پشتیبان شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس