طرح توجیهی تولید جارو برقی

 

جاروبرقی جز وسایل خانگی پر مصرف به حساب میآید و در سبد لوازم خانگی بسیاری از افراد جامعه قرار دارد. جاروبرقی محیط را از آلودگی، گرد و غبار پاک می کند و باعث افزایش کیفیت تمیزکاری میشود. امروزه جاروبرقی های متنوعی با کاربرد های متفاوت تولید شده اند. رایج ترین نوع آن جارو برقی خانگی است که در ادامه خلاصه ای از طرح توجیهی تولید جاروبرقی را بررسی خواهیم کرد.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

جارو برقی چیست؟

یکی از مهم ترین وسایل نظافتی، جاروبرقی است. جاروبرقی های اولیه از امکانات ساده برخوردار بودند اما در سال های اخیر پیشرفت و توسعه علم و فناوری سبب شده است که در ساختار جارو برقی تغییرات بسیار زیادی ایجاد شود و انواع جارو با ظاهری مدرن تر و قابلیت های بیش تر تولید و عرضه شوند. تولید کنندگان متناسب با کارایی جارو قیمت های متفاوتی برای محصولات تعیین می کنند.

طرح توجیهی تولید جارو برقی

قابلیت های منحصر به فرد جاروهای تولید شده در این طرح توجیهی، توجه همه مشتریان را در سراسر کشور جلب کرده است. این جارو برقی ها از قطعات با کیفیت ساخته شده اند و به همین دلیل  طول عمر آن ها بسیار بالا است. در بازار های کنونی مدل های مختلفی از جارو برقی وجود دارند؛ همین تنوع زیاد انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. این جاروها در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می شوند که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند. جارو برقی ها دارای انواع خانگی، هتلی، صنعتی و … هستند.

ویژگی های جاروبرقی

بعضی از جارو ها یک کاره و بعضی از مدل های آن به صورت دو کاره و یا سه کاره تولید می شوند و قابلیت های بیشتری دارند. یکی از مهم ترین نکاتی که در این طرح توجیهی مورد توجه قرار گرفته است، وزن جارو برقی است؛ در راستای استفاده بهتر از جارو برقی و سهولت در جابجایی آن، محصولات را با وزن کم تری تولید کرده اند که حمل آن برای خانم های خانه دار ساده تر شود. گفتنی است در بازار های فروش جارو برقی، مدل های مختلف جارو از نظر طرح و رنگ توع بابایی دارند و هر مشتری می تواند بر اساس سلیقه خود یک مدل را انتخاب کند.

پیش بینی وضعیت بازار جاروبرقی در آینده

تولید انواع جارو برقی با کیفیت

برای تولید انواع جارو برقی فراهم کردن اجزای مختلف مورد نیاز برای تولید اولین قدم است. این قطعات نقش به سزایی در تعیین کیفیت نهایی جاروبرقی دارند. یکی از مهم ترین قطعات تولیدی جاروبرقی، موتور مورد استفاده در آن است. مراکز تولیدی در این طرح توجیهی از با کیفیت ترین موتور ها برای تولید جارو برقی استفاده کرده اند. امروزه موتور ها با قدرت بسیار بالایی تولید و ارائه می شوند؛ هر چه موتور جاروی کیفیت بیشتری داشته باشد، بی شک نظافت منزل نیز ساده تر خواهد شد و راندمان کاری در این امر بیش تر می شود. این موتور ها سر و صدای زیادی ایجاد نمی کنند و کیفیت کار را بالاتر می برند؛ همچنین مصرف برق آن ها نیز بسیار ناچیز است و از نظر اقتصادی به صرفه هستند. قدرت و مکش جارو برقی از دیگر عواملی است که در تولید این وسیله مورد توجه قرار می گیرد. میزان مکش جارو برقی، قدرت عمل این وسیله را تعیین می کند. در این زمینه بررسی هایی در بخش کنترل کیفیت این لوازم خانگی انجام می شود.

جارو برقی رباتیک چیست ؟ 

جاروبرقی رباتیک یک مدل از جاروبرقی است که به صورت اتوماتیک کار می کند. یعنی شما با فشردن یک دکمه، به جارو دستور می دهید و جارو به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند و محیط را نظافت می کند. در برخی از مدل های جاروبرقی رباتیک علاوه بر جاروکشی اتوماتیک امکان تی کشی به صورت تی خشک و تی تر وجود دارد.

جاروبرقی رباتیک این امکان را دارد که در پایان کار به صورت اتوماتیک به محل شارژر خود برگردد. (شارژر معمولا در گوشه ای از خانه نصب می شود.) ظاهر زیبای جاروبرقی رباتیک باعث می شود تا نیاز نباشد در حضور مهمان از وجودش خجالت بکشید بلکه باعث جلب توجه و سرگرمی نیز هست.

جاروی رباتیک یا نظافت ربات خودکار یک جارو و تی کش برقی کوچک و دایره ای شکل با قطر ۳۰ سانتیمتر(حدودا) و ارتفاع ۸ سانتیمتر (حدودا) می باشد. جاروی رباتیک قابلیت پیمایش خودکار دارد و تمامی نقاط منزل را می پیماید و نظاقت میکند بدین معنی که آشپزخانه، اتاق خواب ها، پذیرایی، حال یا نشیمن در محدوده ی حرکت روبات قرار میگیرند.

 

کد آیسیک مرتبط با تولید جارو برقی

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
جاروبرقی خشک و تر ۲۹۳۰۵۱۲۴۱۵
جاروبرقی خشک ۲۹۳۰۵۱۲۴۱۶
جاروبرقی خشک (شارژری) ۲۹۳۰۵۱۲۴۱۷
جاروبرقی مرکزی خانگی ۲۹۳۰۵۱۲۴۷۲
جاروبرقی خشک و تر(شارژری) ۲۹۳۰۵۱۲۴۱۸

 

کد تعرفه مرتبط با تولید جارو برقی

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
جاروهای مکنده ۸۵۰۸

 

وضعیت واردات و صادرات جارو برقی

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات جارو برقی به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات جارو برقی به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات جارو برقی به تفکیک سال

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید جارو برقی اعلام می دارد.

 

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی مبلمان 

طرح توجیهی لامپ led

طرح توجیهی لوازم خانگی 

طرح توجیهی تولید لوازم دکوری

طرح توجیهی تولید ظروف چینی

طرح توجیهی بازیافت پلاستیک 

توجه !

<span style=”color: #000000;”>مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.</span>

<span style=”color: #000000;”>طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.</span>

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس