طرح توجیهی تولید دستمال مرطوب

نظافت و پاکسازی صورت پس از انجام آرایش بسیار اهمیت دارد. در برخی از مکان ها، دسترسی به آب و مواد شوینده وجود ندارد، به همین خاطر تولید انواع دستمال مرطوب با خاصیت ضد عفونی کننده دست و صورت ضرورت دارد. با بررسی خلاصه طرح توجیهی دستمال مرطوب همراه بهین صنعت یاب باشید.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟ 

این دستمال ها برای تمیز کاری های جزیی و لایه برداری سطح پوست به کار می روند. این دستمال ها را به نام حوله مرطوب یا دستمال ضد عفونی کننده نیز می شناسند. این دستمال ها پیش از استفاده با مواد به خصوصی مرطوب می شوند و پس از تا خوردن در بسته بندی های مناسبی قرار می گیرند.

جنس دستمال مرطوب های آرایشی و بهداشتی متفاوت است. برخی از دستمال ها از جنس کاغذ هستند و برخی نیز از الیاف پارچه ای تولید می شوند. انواع آلودگی ها و مواد عفونی با استفاده از این دستمال ها به سادگی پاک می شوند؛ تنها کافی است، دستمال مرطوب را به آرامی بر روی سطح پوست یا نقاط آلوده بکشید!

دستمال مرطوب چیست؟

یکی از ساده ترین لوازمی که برای نظافت مورد استفاده قرار می گیرند، انواع دستمال مرطوب است. این دستمال ها قدرت جذب بالایی برای پاک کردن گرد و غبار و آلودگی های مایع دارند! این پاک کننده ها در زمان بسیار کوتاهی آلودگی های سطحی را از بین می برند.

در ساخت این دستمال های مرطوب از موادی چون ایزوپروپیل الکلی استفاده می شود. برای افزایش نرمی و لطافت دستمال و ایجاد رایحه خوش در آن ها،  لوسیون ها و نرم کننده های به خصوصی به کار می روند. این وسایل بهداشتی از لوازم ضروری و پر اهمیت در طول سفر هستند.

استفاده از این دستمال ها برای مراقبت از پوست انجام می شود. شما می توانید هر یک از آن ها را برای استفاده روزانه در کیف دستی خود قرار دهید. این دستمال ها وزن بسیار سبکی دارند و جا به جایی و حمل و نقل آن ها کار ساده ای است. قیمت ارزان این دستمال ها و دسترسی آسان به آن ها در همه سوپر مارکت ها، داروخانه ها و… از مزایای استفاده از این محصولات به شمار می رود.

طرح توجیهی تولید دستمال مرطوب

موارد استفاده از دستمال مرطوب

این دستمال های در شرایط مختلف کابرد های فراوانی دارند. از نیاز به آن در طول پرواز گرفته تا نیز کودکان همه و همه باعث میشود که نیاز به این محصول هر روز بیشتر شود.

آشنایی با انواع دستمال مرطوب

این محصولات بر اساس نوع کاربرد، دسته بندی های گوناگونی دارند. به طور کلی سه دسته مهم برای انواع دستمال مرطوب وجود دارد. از این دستمال ها برای موارد بهداشتی و مصارف شخصی استفاده می شوند. انواع دستمال ها برای تمیز کردن آشپزخانه و وسایل منزل نیز به کار می روند.

برخی از انواع دستمال های مرطوب نیز مصارف صنعتی دارند. دستمال مرطوب های شخصی برای کودک نیز قابل استفاده هستند. برخی از این دستمال ها با مواد و متریالی هماهنگ با پوست لطیف کودک تولید می شوند. برای ارائه دستمال های مرطوب مخصوص به کودک ظروف پلاستیکی به کار می روند که نگهداری از این محصولات را ساده تر می کنند.

در بین تولیدات این طرح توجیهی، انواع پدهای اسفنجی نیز قرار می گیرند. این پد ها خاصیت ضد لک و ضد آکنه دارند و با موادی چون الکل و لوسیون های خوشبو کننده تولید می شوند. این پدها برای جلوگیری از ایجاد عفونت در بدن به کار می روند. از آن ها در هنگام بروز زخم و جراحت بر روی پوست بدن استفاده می شود.

دستمال مرطوب های صنعتی

دستمال مرطوب های صنعتی برای تمیز کاری قطعات صنعتی در بخش های مختلف ماشین آلات کارخانه ها به کار می روند. این دستمال ها برای چربی زدایی نیز مناسب تر هستند. انواع چربی های ماشین آلات صنعتی به سادگی به این دستمال ها جذب می شوند و از روی سطوح مختلف پاکسازی خواهند شد.

برخی از این دستمال ها برای استفاده در اتومبیل ها و تمیز کاری سیستم های مختلف خودرو به کار می روند. در برخی از کارواش ها نیز این مدل دستمال مرطوب ها استفاده می شوند. این دستمال ها با خاصیت آنتی باکتریال تولید می شوند. برخی از آن ها حاوی مواد شوینده هستند.

در این بین انواع دستمال مرطوب های مخصوص به دندان پزشکی نیز تولید می شوند. برای حیوانات نیز دستمال مرطوب های به خصوصی تولید وجود دارند.  برای مراقبت از حیوانات خانگی در منزل انواع دستمال های مرطوب و لوازم نظافتی مورد استفاده قرار می گیرند. پدهای مخصوص به حیوانات حاوی اسید بولیک، پتاسیم کلراید، سدیم بورات و… هستند. از آن ها برای سگ و گربه و پرندگان مختلف استفاده می شود. الیاف لطیف این دستمال ها برای تمیز کردن چشم و گوش حیوانات مناسب هستند.

کد آیسیک مرتبط با تولید دستمال مرطوب

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
دستمال مرطوب ۲۱۰۹۴۱۲۳۴۳

 

کد تعرفه مرتبط با تولید دستمال مرطوب

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
دستمال مرطوب بهداشتی و آرایشی ۳۳۰۷۹۰۲۰

 

وضعیت واردات و صادرات دستمال مرطوب

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات دستمال مرطوب به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات دستمال مرطوب به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات دستمال مرطوب به تفکیک سال

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی دستمال مرطوب اعلام می دارد.

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی دستمال کاغذی 

طرح توجیهی دستمال کاغذی رولی

طرح توجیهی صابون 

طرح توجیهی پوشک 

طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی 

 

 

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس