طرح توجیهی تولید میخ و میخ پرچ

 

طرح توجیهی تولید میخ و میخ پرچ مزایای بسیار زیادی برای صنعتگران دارد. امروزه نوآوری های ارائه شده در عرصه تولید ابزار و یراق سبب بهبود کیفیت فرآیند های صنعتی می شوند. در ساخت میخ های امروزی از شیوه های جدیدی استفاده شده که هم قیمت این محصولات را از نظر اقتصادی مناسب تر و هم کیفیت آن ها را افزایش داده است.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

از آنجایی که تولید میخ در ایران بسیار ضروری است، این طرح توجیهی برای تولید میزان بالایی از میخ های مختلف کاربرد فراوان دارد. نسل جدید میخ های پرچ مقاومت بالاتر و آلیاژ های مستحکم تری در ساخت دارند.

کیفیت هر محصول به سطح کیفی مواد به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. کارخانه تولیدی میخ و میخ پرچ، با بهره گیری مواد اولیه با کیفیت بهترین محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند.

میخ و میخ پرچ چیست؟

میخ های مختلف در ابعاد و سایز بندی گوناگون در کشور ایران ارائه می شوند که هر یک از آن ها در بخش های خاصی از صنعت مورد استفاده هستند. در این میان میخ های پرچ کارایی بیشتری داشته و ساده تر بر روی سطح مورد نظر شما فیکس می شوند.

میخ پرچ به نوع خاصی از میخ اطلاق می شود که انتهای آن پهن شده و به گونه ای قرار گرفته که خارج کردن میخ از سطح مورد نظر را غیر ممکن کرده است. برای استفاده از این قطعات باید سطوح مورد نظر برای اتصال روی هم قرار گیرند و سپس پرچ از میان آن ها عبور کند.

برای کوبیدن میخ در جای مناسب می توانید از ابزاری خاص استفاده کنید. از بین آن ها می توان به انواع چکش اشاره کرد. برخی از میخ ها را به وسیله دستگاه پرچ کن به میخ پرچ تبدیل می کنند و آن ها را در جای مورد نظر فیکس و ثابت می کنند. قطر و جنس هر یک از این میخ ها با یکدیگر متفاوت است. هر یک از آن ها با آلیاژ های خاص تولید می شوند و میزان سختی هر یک با دیگری متفاوت است.

آشنایی با طرح توجیهی انواع میخ و میخ پرچ

قطر میخ ها و انواع میخ پرچ بر اساس نیروی کششی و برشی مورد نیاز مشتریان تعیین می گردد. در این طرح توجیهی علاوه بر افزایش کیفیت محصولات، به تنوع بالا نیز توجه می شود.

در سال های اخیر، بسیاری از صنعتگران اقدام به تولید این محصولات با استفاده از این طرح توجیهی کرده اند. به همین خاطر نیز میزان تولید آن گسترده تر از قبل شده و همه نیاز های مشتریان در بازارهای داخلی خرید میخ و میخ پرچ تامین شده است.

این طرح توجیهی حتی در زمینه صادرات نیز کاربردی است و سبب صادرات این محصولات در بازار های خارجی شده است. یکی از مدل های پر کاربرد میخ، انواع میخ پرچ افشانی است. میخ پرچ زنگ نزن آلومینیومی نیز بسیار در معرض توجه قرار دارد. این میخ ها ماندگاری و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر مدل های میخ دارند. میخ پرچ توپر یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارها است.

طرح توجیهی میخ و میخ پرچ

معیار های انتخاب میخ و میخ پرچ

میخ پرچ بر اساس ضخامت سطح کار انتخاب می شود بنابراین برای انتخاب میخ پرچ باید به جنس سطح کار توجه کنید. میخ هایی که خریداری می کنید باید جنسی هماهنگ با سطح کار شما داشته باشند. از آن جا که در این طرح توجیهی میخ های پرچ با آلیاژ های گوناگون تولید می شوند، انتخاب در بین آن ها ساده تر است.

برای انواع سطوح مسی بهتر است میخ هایی با جنس مس انتخاب شوند. اگر می خواهید که سطوح مورد نظر شما برای اتصال مقاوم و مستحکم تر شود، می توانید از واشر نیز برای آن ها استفاده کنید.

در حین انتخاب این محصولات باید به طول آن ها نیز دقت داشته باشید. اگر طول آن ها کم باشد اتصال سطوح مورد نظر شما به خوبی انجام نخواهد شد. همچنین اگر طول این میخ ها زیادی بلند باشد در حین اتصال نیاز به پرچ کاری های بیشتری خواهید داشت. علاوه بر این در صورت خرید میخ  با طول یا قطر بیشتر باید هزینه های بیشتری را نیز پرداخت کنید.

کاربرد های میخ و میخ پرچ در صنایع مختلف

انواع میخ و میخ پرچ، بیشترین کاربرد را در صنایع نجاری و ساخت سازه های چوبی دارند. از این محصولات در ساخت انواع صندلی های مخصوص به مدارس استفاده می شوند. این صندلی ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند.

در ساخت هر یک از آن ها از دسته هایی استفاده شده است که دانش آموزان کتاب و دفتر خود را بر روی آن قرار می دهند. این دسته ها با استفاده از یک میخ و میخ پرچ به صندلی اصلی متصل می شوند.

برای اتصال پشتی به قسمت نشیمن صندلی، باید از این اتصالات استفاده شود. قدرت اتصال این میخ ها بسیار عالی است و هر یک از آن ها یک اتصال دهنده دائمی به شمار می روند که از کیفیت بسیار خوب و مناسب برخوردار هستند. این میخ ها در زمان کوتاهی در این طرح توجیهی تولید می شوند.

کد آیسیک مرتبط با میخ و میخ پرچ

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
انواع میخ و میخ پرچ ۲۸۹۹۴۱۲۳۰۲
انواع میخ پرچ فولادی ۲۸۹۹۵۱۲۳۰۶

 

کد تعرفه مرتبط با میخ و میخ پرچ

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
 میخ پرچ‌های لوله‌ای و چاکدار

 

۸۳۰۸۲۰۰۰
میخ، میخ سرپهن، میخ دوپا (غیر از آنهایی که مشمول شماره ۰۵ ۸۳ می‌‌شوند)، پیچ، پیچ‌ مهره‌خور، مهره، قلاب پیچی، میخ پرچ، خار، میخ اشپیل، واشر و اشیای همانند: ۷۶۱۶۱۰
انواع میخ پرچ آلومینیومی ۲۸۹۹۵۱۲۳۰۷
انواع میخ پرچ از جنس فولاد زنگ نزن ۲۸۹۹۵۱۲۳۰۸

 

وضعیت واردات و صادرات میخ و میخ پرچ

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات میخ و میخ پرچ به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات میخ و میخ پرچ به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات میخ و میخ پرچ به تفکیک سال

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید میخ و میخ پرچ اعلام می دارد.

 

  

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی توری فلزی و فنس

طرح توجیهی سیم بکسل

طرح توجیهی فولاد 

طرح توجیهی شمش فولادی

 طرح توجیهی قطعات فلزی 

طرح توجیهی hss

 

 

توجه !

<span style=”color: #000000;”>مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.</span>

<span style=”color: #000000;”>طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.</span>

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس