طرح توجیهی دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب در دنیای امروز کاربردهای بسیار زیادی دارد؛ عمده کاربرد دستگاه تصفیه برای سالم سازی آب های آشامیدنی است. آبی که در فرایند آشپزی به کار می رود و یا آبی که برای تهیه چای مورد استفاده قرار می گیرد، باید تمیز و پاک باشد و املاح آلوده و ناسالم نداشته باشد.

بیشتر بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟‌

از این رو در روند ساخت و تولید دستگاه های تصفیه از قطعات و اجزای بسیاری استفاده شده که کیفیت این دستگاه ها را به حد مطلوب می رساند. تولید کننده با در نظر گرفتن یک سری استاندارد مشتریان را راضی خواهد کرد. شما می توانید با سرمایه گذاری در این طرح اقتصادی، شانس شرکت در یک تجارت بزرگ و سود آور را داشته باشید. با مطالعه طرح توجیهی دستگاه تصفیه آب اطلاعات لازم در این زمینه را به دست خواهید آورد.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

جالب است بدانید که ساخت و آماده سازی این دستگاه در کشور ما با استقبال ویژه ای رو به رو شد؛ چون کیفیت آب در برخی از نواحی کشور ما چندان مطلوب نیست و این مسئله سبب آزردگی خاطر بسیاری از هموطنان شده است. از طرفی بسیاری از کشورهای خارجی نیز به آب آشامیدنی سالم و پاکیزه به میزان مورد نیاز دسترسی ندارند. از این رو این دستگاه ها فروش خارجی قابل توجهی خواهند داشت و آب سالم مخصوص این نواحی را نیز در دسترس آن ها قرار می دهد.

دستگاه تصفیه آب از بخش های ورودی و خروجی تشکیل شده است که آب لوله کشی شهری را دریافت کرده و سپس آب تصفیه شده و عاری از املاح و مواد ناسالم را از قسمت خروجی وارد شیر آب مخصوص آن می کند. برای استفاده از این دستگاه ها در منزل باید یک شیر آب مجزا بر روی سینک ظرفشویی نصب شود.

نحوه تولید دستگاه تصفیه آب

این دستگاه با فناوری های مدرن و تکنولوژی های به روز صنعتی ساخته شده است. این دستگاه ها با استفاده از انواع فیلترهای تصفیه ساخته شده و به این ترتیب کیفیت آب آشامیدنی تولید شده با این دستگاه ها بسیار مطلوب خواهد بود. این دستگاه ها هر گونه املاح ریز و درشت را شناسایی کرده و آب آشامیدنی مورد استفاده شما را پاکسازی خواهد کرد. در ساختار هر یک از این دستگاه ها در فرایند تولید انواع قطعات و تجهیزات زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • انواع شیرآلات به کار رفته در بخش های مختلف این تجهیزات
  • فیلترهای فیبر به کار رفته در دستگاه که سبب تجهیز بیشتر بخش های آن می شود.
  • فیلترهای مربوط به کربن فعال که کیفیت آب آشامیدنی را افزایش می دهد.
  • فیبرهای مصنوعی
  • فایبر گلاس
  • فوم

این قطعات با طراحی به خصوصی در هر یک از بخش های این محصولات مورد استفاده هستند.

ویژگی های کلی دستگاه تصفیه آب

هر یک از این دستگاه های تصفیه با ویژگی های مهمی در ابزارهای خرید و فروش ارائه شده و به همین خاطر نیز مردم از آن ها استقبال خواهند کرد. در این طرح برای بررسی هر چه بیشتر فرایند تولید محصولات، به بررسی ویژگی های کمی و کیفی محصولات می پردازند. برخی از این ویژگی ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • طول عمر بالا و کیفیت قابل توجه قطعات فنی به کار رفته در آن ها بسیار بالا است و هر یک از آن ها تا سال های سال در منزل مشتریان سالم باقی می مانند.
  • رسوب گذاری در ساختار این دستگاه ها بسیار کمتر صورت می گیرد و این مسئله کیفیت این تجهیزات را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. رسوب گذاری در برخی از برندهای تجاری دستگاه های تصفیه سبب افت کیفیت و کاهش فروش آن ها در بازارهای تجاری شده است. در این طرح توجیهی با بررسی و مطالعه این موارد، از بروز این مشکلات جلوگیری می شود.
  • این دستگاه ها از راندمان کیفی قابل توجهی برخوردار بوده و در بازه های زمانی بسیار کوتاهی فرایند تصفیه آب را به میزان قابل توجهی انجام می دهند.
  • نگهداری از این دستگاه های تصفیه نیز به سهولت انجام می شود. هر یک از آن ها در طولانی مدت با کمترین هزینه ها نگهداری شده و کیفیت آن ها به خوبی حفظ خواهد شد.
  • در ساختار آب آشامیدنی شهرهای مختلف مواد آلوده و یون ها و ویروس های مختلفی وجود دارند که کیفیت آب و سلامت آن را کاهش می دهند. اما با استفاده از این دستگاه های تصفیه، کلیه این مواد ویروسی و آلوده از ساختار آب پاکسازی خواهد شد.

بازارهای تجاری دستگاه تصفیه آب

در سر تا سر جهان از این دستگاه های تصفیه استقبال می شود. هر یک از آن ها فروش بالایی داشته و به همین خاطر نیز تجارت آن ها در عرصه های بین المللی در سطح قابل توجهی رشد داشته است. به علاوه در کشور ما نیز تجارت این محصولات بسیار ارتقا یافته است.

انواع این دستگاه های تصفیه آب در واحدهای صنعتی داخل کشور نیز تولید شده و این کمپانی رقبای بسیار زیادی در این بخش دارد. شما می توانید با تولید این دستگاه سود قابل توجهی از بازارهای تجاری خارج و داخل کشور به دست آورید. این بازارها از شمال تا جنوب کشور را در بر می گیرند.

در سال های اخیر افت کیفیت آب در نواحی جنوبی کشور سبب افزایش فروش آن در جنوب کشور ما شده است. چشم اندازهای مالی و اقتصادی این طرح سبب استقبال از سرمایه گذاری در این واحد تولیدی شده است.

در طول سال های اخیر راه اندازی واحدهای صنعتی در بخش های مختلف کشور ما بسیار افزایش یافته است. هر یک از دستگاه های تصفیه برای رفع مهمترین نیازهای بشر مورد استفاده قرار می گیرند. آب آشامیدنی یکی از مهمترین نیازهای روزانه افراد است که همه اعضای خانواده به آن نیاز دارند. از این رو توجه به تهیه آب سالم در همه خانه ها بسیار بالا است و از دستگاه های مورد نیاز برای این منظور استفاده می شود. از این رو تولید این دستگاه ها نتیجه مطلوبی به همراه می آورد.

کد تعرفه 

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. این کد جهانی می باشد و در تمام کشورها یکسان است.

شرح تعرفه کد تعرفه
دستگاه آ
۸۴۲۱۲۱۱۰

وضعیت واردات و صادرات 

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات دستگاه تصفیه آب به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات دستگاه تصفیه آب به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات دستگاه تصفیه آب به تفکیک سال

 

 

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر و یا نگارش این طرح توجیهی به منظور ارائه به نهاد و بانکها دارید، می توانید از طریق مسیر های ارتباطی با کارشناسان بهین صنعت یاب در ارتباط باشید.

 

 بیشتر بخوانید : 

طرح توجیهی لوازم باشگاه ورزشی

طرح توجیهی سه راهی 

طرح توجیهی قطعات پلاستیکی خودرو

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس