طرح توجیهی دوش حمام

انواع شیر دوش حمام بر اساس زیبایی و کارایی تقسیم بندی می شوند، انتخاب شکل و ظاهر دوش باید با توجه به سایر چیدمان موجود در دکوراسیون حمام انجام شود. تولید کنندگان انواع شیرآلات به کمک جدیدترین و بروزترین طرح ها توانسته اند تنوع بسیار خوبی را در شکل ظاهری دوش حمام ایجاد کنند. بنابراین هر فرد به راحتی می تواند ایده آل ترین دوش حمام با کیفیت را متناسب با منزل خریداری نماید.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

دوش حمام چیست؟

دوش حمام یک وسیله کاربردی و پر استفاده است که امروزه تقریباً در حمام تمام خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع این وسیله مسیر آب گرم و یا سرد را مشخص می کند تا از این طریق فرد بتواند زیر حجم مشخصی از آب قرار بگیرد و دوش بگیرد، طرح و مدل انواع دوش های حمام از گذشته تا به امروزه تغییر زیادی پیدا کرده است، این وسیله باید فشار آب را به صورت یکنواخت خارج کند، امروزه طراحان امکانات مختلفی را در  طراحی دوش ها در نظر می گیرند.

تقسیم بندی انواع دوش حمام از نظر فرم ظاهری

امروزه بیشتر دوش های مدرن حمام ظاهری ساده و گاه مینیمال دارند، البته انواع سلطنتی، لوکس و شیک این دوش ها نیز در بازار موجود است. انواع دوش های فانتزی، دوش های نقره ای، طلایی و یا حتی مشکی، انواع دوش ها با سبک تلفیقی و … نمونه هایی از مدل دوش های حمام موجود در بازار است.

یک دوش آب علاوه بر زیبایی باید کارایی بالایی نیز داشته باشد در غیر این صورت تنها حجم آب زیادی به هدر خواهد رفت، طراحی دوش حمام باید به گونه ای باشد که در صورت لزوم بتوان آن را به آسانی تمیز کرد، حتماً جنس این دوش ها باید ضد زنگ باشند در غیر این صورت به سرعت زنگ می زنند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. یکی دیگر از ویژگی های یک دوش حمام مناسب سهولت نصب آن است تا فرد بتواند به راحتی خود برای نصب دوش در حمام اقدام نماید.

امروزه امکانات و مزایای زیادی را به دوش حمام اضافه کرده اند، دوش های فیکس و ثابت قابل جابجایی نیستند ولی در مقابل دوش های چند کاره طوری طراحی شده اند که  شما می توانید هر زمان که بخواهید آن ها را از مکان ثابت جدا کنید و از سایر کاربرد های آن استفاده نمایید.

دوش های هوشمند با قابلیت پخش موسیقی و یا رقص نور از جمله جدیدترین طرح های دوش حمام موجود در بازار هستند که افراد در صورت تمایل می توانند از بین چندین مدل دوش آنها را انتخاب کنند.

جنس بدنه دوش حمام

ممکن است از مواد مختلفی به عنوان ساخت بدنه دوش حمام استفاده کنند ولی با این حال استفاده از آلیاژ برنج انتخاب متداول تری است، آلیاژ برنج در برابر شرایط محیطی مقاومت است و احتمال آسیب پذیری بسیار کمی دارد، دوش حمام ساخته شده از آلیاژ برنج زنگ نمی زند و مدتها می توان از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است که روی دوش ساخته شده را با آلیاژ کروم نیز می پوشانند که هم مقاومت دوش ساخته شده افزایش پیدا کند و هم اینکه زیبایی بیشتری داشته باشد.

شیرآلات با کیفیت همواره دارای ضمانت نامه هستند بنابراین خریدار در مورد خرید خود اطمینان کافی بدست خواهد آورد، هر چقدر کیفیت مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت شیرآلات بهتر باشد آنگاه کارایی دوش حمام ساخته شده نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تمامی شیرآلات مناسب موجود در بازار دارای نشان استاندارد هستند، امروزه برای ساخت این وسیله از بهترین و ماندگارترین فلز ها استفاده می کنند.

اولین مرحله برای تولید دوش حمام، ریخته گری است که در آن یک سری قالب های ویژه و از پیش تعیین شده به کار گرفته می شوند، بعد از ریخته گری باید به کمک یک سری ماشین آلات ویژه قطعات به دست آماده را شکل دهیم تا به طرح مد نظر خود برسیم در ادامه می توان با فرآیند پرداخت گری با جزئیات بیشتری بر روی قطعه بدست آمده کار شود و در آخر مهم ترین مرحله آبکاری است که باید با دقت بالایی انجام گیرد تا نتیجه کار مورد قبول قرار گیرد.

پنل دوش حمام

ایده جدید تولید پنل دوش حمام نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است، طراحی پنل دوش حمام به دلیل افزایش امکانات یک حمام ایده آل و مناسب طراحی و تولید شده اند، مسلماً دوش گرفتن در حمام با امکانات پنل دوش حمام لذت و احساس بسیار مطلوب تری به همراه خواهد داشت. در واقع با نصب این پنل در حمام دیگر نیازی به دوش ماساژوری و یا دوش های مستقل و … نیست بلکه خود این پنل یک مجموعه کامل از جدیدترین امکانات است.

قیمت خرید این پنل با توجه به امکانات بسیار زیادی که دارد، کاملاً مقرون به صرفه است، این وسیله شامل قسمت های مختلف مثل دوش دستی، سردوش دیواری، ماساژور های مختلف و شیر حمام با طراحی زیبا است، این وسیله دارای کاربرد فراوان است اما بی عیب نیست و معایبی نیز دارد برای مثال هنگام بروز هر گونه نقص در عملکرد این وسیله ممکن است قطعات جانبی و یدکی آن را نتوانید به راحتی پیدا کنید و تا مدت ها مشکل نداشتن پنل حمام داشته باشید، گاه نیز ممکن است به هنگام دوش گرفتن دچار مشکل افت فشار آب شوید که مسلماً این موضوع چندان خوشایند نیست و دوش گرفتن را مشکل می کند.

کد آیسیک مرتبط با دوش حمام

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
انواع شیرآلات ساختمانی بهداشتی ۲۹۱۲۴۱۲۳۵۵

 

کد تعرفه مرتبط با دوش حمام

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
انواع شیرآلات ساختمانی بهداشتی ۸۴۸۱۸۰۱۰

 

وضعیت واردات و صادرات دوش حمام

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات دوش حمام به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات دوش حمام به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات دوش حمام به تفکیک سال

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی دوش حمام اعلام می دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی سیمان 

طرح توجیهی رنگ نقاشی 

طرح توجیهی مبلمان 

طرح توجیهی هود 

طرح توجیهی جاوربرقی

طرح توجیهی شیر آلات 

طرح توجیهی صابون 

طرح توجیهی لوازم خانگی

طرح توجیهی شیشه

 

توجه !

<span style=”color: #000000;”>مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.</span>

<span style=”color: #000000;”>طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.</span>

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس