طرح توجیهی سرویس خواب

سرویس خواب یکی از مهمترین وسیله های مورد نیاز برای هر منزل است و تولید این محصولات در دهه های اخیر بسیار متنوع شده است و همچنین تقاضا برای این محصولات رو به افزایش است.

جهت احداث کارخانه تولید سرویس خواب نیاز است تا قبل از آن بررسی های مالی، فنی و بازار محصول بررسی گردد که همان گزارش امکان سنجی می باشد. سرمایه گذار با در دست داشتن طرح توجیهی تولید سرویس خواب با دید روشن و آگاه نسبت به فعالیت خود اقدام می نماید. ادامه مطلب خلاصه بسیار کوتاه از طرح توجیهی تولید سرویس خواب می باشد، با ما همراه باشید.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

سرویس خواب تخت، کمد، میز آرایش و هر آنچه که مورد نیاز اتاق خواب است را  شامل می شود. امروزه تولیدکنندگان انواع سرویس خواب از جنس های مختلف چوبی و فلزی را در رنگ و مدل های بسیار متنوع تولید و به بازار داخلی عرضه می کنند. قیمت هر مدل متناسب با میزان کیفیت متریال به کار رفته در وسایل مشخص می شود.

هر فرد با هر بودجه ای می تواند سرویس خواب مورد نیاز اتاق منزل خود را تهیه کند کافی است با دقت و حوصله ویژگی ها و قیمت اقلام چوبی را بررسی نماید. برخی از افراد تمایل به خرید سرویس خواب سلطنتی دارند و برخی دیگر مدل های ساده سرویس خواب را بیشتر می پسندند بنابراین تولیدکننده ای موفق است که متناسب با سلایق افراد گوناگون و نیاز بازار انواع تخت، کمد و میز آرایش را ارائه دهد. نقش صنعت چوب در تولید سرویس خواب بسیار پر رنگ و تاثیر گذار است به طوری که امروزه بیشتر مردم تمام لوازم مورد نیاز را از جنس چوب خریداری می کنند.

سرویس خواب چوبی

امروزه انواع چوب در ساخت سرویس خواب استفاده می شوند. همانطور که می دانید تمام وسیله های تهیه شده از چوب مقاومت بالایی دارند. در گذشته سرویس های خواب از چوب های نئوپان ساخته می شدند اما امروزه ام دی اف به بازار وارد شده و بیشتر سرویس های خواب موجود در بازار از این جنس ساخته شده اند.

فرآیند تولید و نوع بسته بندی سرویس خواب چوبی

طراحی مدل و نقشه هر یک از محصولات سرویس خواب اولین قدم در فرآیند تولید است که باید با ظرافت و دقت فراوان توسط فردی کاربلد انجام شود. بعضی از افراد به منظور تهیه سرویس خواب ابتدا فضای مورد نظر خود را اندازه گیری می کنند و متناسب با ابعاد دلخواه به تولید کننده سفارش می دهد و تولید کننده نیز به سلیقه مشتری متناسب با ابعاد سفارش داده شده بهترین و با دوام ترین مدل تختخواب و یا سرویس خواب را تولید می کند. طراحی تختخواب، کمد و میز آرایش و میزان زیبایی هر کدام از این وسایل تاثیر مستقیم روی زیبایی دکوراسیون اتاق خواب دارد بنابراین کارگاهی موفق خواهد بود که به بهترین شکل با متریال با کیفیت انواع سرویس خواب را طراحی و تولید نماید. پس از آن طراحی و نقشه کشی، تهیه مواد و متریال اولیه مورد نیاز لازم و ضروری است.

طرح توجیهی تولید سرویس خواب

پس از تامین متریال مورد نیاز که هزینه بر ترین مرحله است، ساخت و مونتاژ کردن اسکلت  محصولات آغاز می گردد. این مرحله نیز به پرداخت هزینه قابل توجه نیاز دارد به همین دلیل ساخت و نصب بی کیفیت موجب ضرر و زیان خواهد شد. تولید کننده ابتدا ورق و نوع متریال را مشخص می کند و متناسب با نیاز مشتریان متنوع ترین سرویس خواب را عرضه می دهد.

تکمیل کردن و بسته بندی محصولات آخرین مرحله است. در واقع در این بخش زیرسازی رویه و آستر، روکوبی، رگلاژ و نصب یراق های مورد نیاز انجام می شود. هر یک از سرویس های خواب متناسب با نیاز بازار رنگ آمیزی یا طراحی می شوند.

تجهیزات مورد نیاز برای ساخت انواع سرویس خواب

·      اره فلکه ای نواری

·      قطع کن و فارسی بر

·      دریل ایستاده

·      گندگی تک میزی

·      دستگاه برش

·      دستگاه سنگ و سمباده میزی

·      دستگاه خراطی دوبل

·      سیستم پنوماتیک و دستگاه پمپ هوا

·      ابزارآلات برقی و مکانیکی

·      لبه چسبان

·      دستگاه وکیوم روکش

·      منگنه کوب و پیستوله رنگ

·      فرز تک میزی

·      دستگاه مخصوص سوراخ کاری

·      دستگاه دوربری

سرویس خواب همانطور که گفتیم شامل چند محصول مختلف می شود که هر یک دارای مزایا و کاربردهای مخصوص به خود است به عنوان مثال تختخواب با کیفیت و مناسب امکان شرایط مساعد برای یک خواب با آرامش را برای انسان فراهم می کند بنابراین عرضه یک تختخواب مناسب و با دوام در جامعه امروز از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است. علاوه بر این داشتن یک میز و آینه مناسب در اتاق خواب لازمه هر اتاق خواب محسوب می شود.

کد آیسیک مرتبط با سرویس خواب

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
انواع تخت خواب یک نفره ۳۶۱۰۴۱۲۳۶۲
انواع تخت خواب دو نفره ۳۶۱۰۴۱۲۳۶۵
تخت خواب دو نفره چوبی یا اوراق فشرده ۳۶۱۰۵۱۲۳۶۶
تخت خواب یک نفره چوب پلاستیک ۳۶۱۰۵۱۲۴۱۰
تخت خواب دو نفره چوب پلاستیک ۳۶۱۰۵۱۲۴۱۱

 

کد تعرفه مرتبط با سرویس خواب

کد تعرفه گمرکی، برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
 مبل‌های چوبی از انواعی که در اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند ۹۴۰۳۵۰

 

وضعیت واردات و صادرات سرویس خواب

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات سرویس خواب به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات سرویس خواب به تفکیک سال


جدول وضعیت واردات و صادرات سرویس خواب به تفکیک سال

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید سرویس خواب اعلام می دارد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی مبلمان 

طرح توجیهی جاروبرقی 

طرح توجیهی لوازم دکوری خانه 

طرح توجیهی لوستر 

طرح توجیهی لوازم خانگی 

طرح توجیهی میز روستیک 

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس