طرح توجیهی عینک دودی

طرح های توجیهی مربوط به ساخت و آماده سازی لوازم مصرفی مردم، اغلب با بازگشت سرمایه سریع و سود قابل قبول همراه هستند؛ چرا که این محصولات به سرعت وارد بازار فروش شده و به دلیل مصرفی بودن این محصولات با اقبال خوبی در بازار و فروش رو به رو خواهند شد. به همین خاطر نیز می توان به موفقیت و پیشرفت این قبیل طرح توجیهی ها امیدوار بود. بر اساس برنامه ریزی ها و برآوردهایی که در بخش های مختلف این واحدهای صنعتی انجام می شود، می توان نتیجه گرفت که در ساخت و آماده سازی این کالاها، ریسک سرمایه گذاری در این پروژه ها پائین خواهد بود. یکی از همین محصولات که به تازگی در داخل به شکل انبوه تولید می شود، تولید انواع عینک های آفتابی است. در این مطلب به بررسی خلاصه ای از طرح توجیهی عینک دودی می پردازیم.

بیشتر بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟‌

 

عینک دودی چیست؟

عینک های دودی در دسته اکسسوری روزانه مردم قرار می گیرند که کاربرد اصلی آن، حفاظت چشم در مقابل نورهای مضر می باشد. وجود آن ها برای راحتی تردد مردان و زنان در خیابان های شهر ضرورت دارد. اغلب افراد با استفاده از این عینک ها، با استایلی آراسته تر در انظار عمومی ظاهر می شوند. جدای از بحث زیبایی، جنبه های حفاظتی را نیز باید مد نظر داشت؛ این عینک ها می تواند به شکل طبی تولید شوند و علاوه بر محافظت از چشم، باعث بهبود وضعیت دید نیز بشوند.

همچنین عینک های دودی با ویژگی های مختلفی تولید می شوند؛ برای مثال میتوان به عنک هایی اشاره کرد که می توانند همانند هدفون عمل نموده و زمانی که آنها را بروی صورت خود قرار می دهید، از طریق القای استخوانی صوت را به گوش شما برسانند.

عینک های دودی اغلب با رنگ بندی و مدل های مختلفی ساخته شده و در طراحی آن ها به ترندهای روز دنیای مد نیز نگاه ویژه ای می شود. به این ترتیب فرایند ساخت و تولید آن ها حرفه ای تر پیش خواهد رفت. این عینک ها با سبک های طراحی به خصوصی ارائه شده و هر یک از آن ها استایل خانم ها و آقایان شیک پوش را تکمیل می کنند.

نحوه ساخت عینک دودی

برای تولید و آماده سازی هر محصول، فراهم کردن مواد اولیه شرط اصلی ساخت آن است. عینک ها نیز بسته به جنس فریم و نوع طراحی از قطعات نسبتا ثابتی تشکیل می شوند. این قطعات شامل موارد زیر می شود:

  • عدسی
  • دسته ها 
  • فریم
  • پد بینی ( در صورت استفاده ) 
  • لولا 
  • پیچ نگهدارنده 
  • کاور محافظتی 

انواع این عینک ها از شیشه های عینک با کیفیت بالا ساخته شده که از ویژگی های مهمی برخوردار است و سبب افزایش کیفیت این محصولات می شود.

ویژگی های عینک دودی

این عینک ها شیشه های مقاومی دارند که به سهولت نمی شکنند و آسیب نمی بینند. به این ترتیب هر مصرف کننده با خرید آن ها تا سال های سال از این محصولات استفاده خواهد کرد. مسئله دیگری که در مورد عینک های دودی مطرح می شود، دوام و کیفیت دسته های آن ها است؛ این محصولات اغلب با متریال ضد حساسیت ساخته می شوند و برخورد آن ها به پوست بدن هیچ آسیبی به وجود نمی آورد.

حساسیت افراد به نور می تواند خود زمینه ساز آسیب های بینایی شود و برای این موضوع لزومی بر استفاده از عینک آفتابی و جود دارد. یکی دیگر از ویژگی عینک های دودی مقاومت آنها در برابر اشعه فرابنفش خورشید است.

کد تعرفه 

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. این کد جهانی می باشد و در تمام کشورها یکسان است.

شرح تعرفه کد تعرفه
عینک آفتابی

۹۰۰۴۱۰۰۰

وضعیت واردات و صادرات 

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات عینک آفتابی به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات عینک آفتابی به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات عینک آفتابی به تفکیک سال

 

 

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر و یا نگارش این طرح توجیهی به منظور ارائه به نهاد و بانکها دارید، می توانید از طریق مسیر های ارتباطی با کارشناسان بهین صنعت یاب در ارتباط باشید.

 

 بیشتر بخوانید : 

طرح توجیهی تولید اسپیکر 

طرح توجیهی تولید فریم عینک

طرح توجیهی تولید پوشاک

طرح توجیهی تولید شیشه

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس