طرح توجیهی فلاسک چای

در این مطلب قصد داریم با ارائه طرح توجیهی فلاسک چای مطالب ارزشمند در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم. صنعتگران با بهره گیری از این طرح انواع فلاسک چای در مدل ها و برندهای گوناگون را تولید و به بازار عرضه می کنند.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

فلاسک یک وسیله کاربردی برای سفر و پیک نیک است؛ با استفاده از یک فلاسک مناسب افراد می توانند انواع نوشیدنی های داغ یا سرد را در سفر های خود حمل کنند. فلاسک ها در کیفیت و تنوع بالا تولید و ارائه می شوند.

روش های تخصصی در فرآیند تولید فلاسک استفاده می شود. مراکز تولیدی در ساخت فلاسک از بهترین قطعات استفاده می کنند،به همین خاطر کیفیت آن ها مورد قبول مشتریان واقع می شود. امروزه مدل های متنوعی از این ظروف تولید شده اند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. ظاهر زیبای برخی از این فلاسک ها چشم هر بیننده ای را در بازار به خود جلب می کند! در ادامه با طرح توجیهی فلاسک چای همراه ما باشید.

فلاسک چای چیست؟

فلاسک تعاریف مختلفی دارد؛ فلاسک به وسیله ای گفته می شود که از جریان یافتن دما و انتقال گرما و سرما از محیط داخلی ظرف به هوای اطراف جلوگیری می کند. این محصول در ابتدا به عنوان یک لوازم خانگی تولید نشده بود؛ بلکه آن را برای انجام آزمایش های فیزیکی به طور اتفاقی ساخته اند. پس از مدتی به دلیل کاربردی بودن این وسیله، مردم از آن برای گرم نگه داشتن چای و قهوه خود در محل کار استفاده کردند. به این ترتیب رفته رفته فلاسک چای به یکی از اقلام مورد استفاده در آشپزخانه تبدیل شد.

برای یک سفر زمستانی تجهیزات مختلفی اعم از فلاسک چای مورد نیاز است؛ داشتن فلاسک چای یکی از ضروری ترین وسیله ها برای مسافرت زمستانه است.

استفاده از این وسیله پرکاربرد بسیار ساده است؛ شما می توانید آب جوش و یا هر گونه نوشیدنی داغ را در آن بریزید، درب ظرف را به دقت ببندید و آن را در کوله پشتی خود قرار دهید. سایز انواع فلاسک چای متفاوت است در واقع کارخانه تولیدی انواع فلاسک در سایزهای متعدد را برای خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت تولید و عرضه می کند.

طرح توجیهی فلاسک چای

فرایند تولید در طرح توجیهی فلاسک چای

طرح توجیهی فلاسک چای برای تولید بهترین مدل های فلاسک در ایران ارائه شد و سرمایه گذاران با مطالعه این طرح نسبت به سرمایه گذاری در این زمینه تصمیم درست تری را خواهند گرفت. در این طرح موارد متعددی را بررسی کرده و در رابطه با ساختار تولید این وسایل نظریات مختلفی ارائه داده اند؛ این بررسی ها منجر به تولید بهترین مدل فلاسک در کشور شده است.

امروزه این فلاسک ها جایگاه خاصی در بین لوازم آشپزخانه دارند. فلاسک ها با بهترین ابزار و قطعات تولید می شوند اما در هر صورت اگر خریداران به درستی از آن ها نگهداری نکنند بی شک در طولانی مدت آسیب های جدی به بدنه آن ها وارد می شود. به همین خاطر باید برخی موارد برای حفظ کیفیت این محصولات مورد توجه قرار گیرند. به طور مثال مواد اسیدی درون فلاسک ها موجب آسیب بدنه فلاسک می شود، همچنین شست و شوی این ظروف از مواد شوینده خیلی قوی کار مناسبی نیست.

آشنایی با انواع فلاسک چای در طرح توجیهی فلاسک چای

انواع فلاسک از نظر کیفیت و جنس به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. هر یک از این فلاسک ها کاربرد خاص خود را دارند؛ برخی از مدل های فلاسک برای نگهداری مایعات داغ مورد استفاده قرار می گیرند و از سرد شدن نوشیدنی ها جلوگیری می کنند.

اما بعضی از مدل های فلاسک برای نگهداری مایعات سرد طراحی شده اند؛ نوشیدنی های سرد در این مدل فلاسک تا ساعت ها خنک باقی می مانند. بعضی از فلاسک ها در مدل های شیشه ای تولید می شوند؛ در واقع ظرف داخلی این وسیله از جنس شیشه است. برخی از مدل های این محصولات جنس استیل دارند. ساختار بدنه این محصولات نیز با هم متفاوت است. فلاسک های تیتانیومی در بین مدل های محبوب این وسیله کاربردی آشپزخانه جای می گیرند. همچنین انواع فلاسک مسی نیز در سال های اخیر تولید شده اند که ظاهری براق و زیبا دارند.

مواد اولیه مورد نیاز در تولید فلاسک چای

در ساخت هر فلاسک از اجزا و قطعات مختلفی استفاده شده است. هر فلاسکی شامل سه بخش مهم و اساسی است.

اول، ظرف نگهدارنده فلاسک که نوشیدنی ها را در آن می ریزند؛

دوم، بدنه فلاسک که جنس پلاستیکی، استیل و… دارد.

سوم، درب فلاسک که به صورت واشری تولید می شود و بر روی دهانه آن محکم قرار می گیرد.

هر یک از این مواد اولیه، باید جنس مناسب داشته باشد. در این مرکز تولیدی برخی فلاسک ها را برای استفاده دانش آموزان تولید کرده اند؛ این فلاسک ها ابعادی به اندازه یک لیوان دارند و کوچک هستند، از این رو حمل آن ها در کیف ها و کوله پشتی های دانش آموزان بسیار ساده است.

مشتریان در حین خرید باید به نحوه استفاده خود از محصولات توجه کنند. برخی از مدل های  فلاسک در برابر ضربات مختلف مقاومت بیش تری دارند. برخی از فلاسک ها به دلیل سبک وزن بودن برای پیاده روی افراد، گزینه مناسب تری است.

کد آیسیک مرتبط با تولید  فلاسک چای

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
فلاسک آب گرم ۳۶۹۹۵۱۲۳۸۰
انواع فلاسک ۳۶۹۹۴۱۲۳۷۹

کد تعرفه مرتبط با تولید  فلاسک چای

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
فلاسک و سایر ظروف عایق حرارت با محفظه، که عایق بودن آنها توسط خلأ تامین شده است؛ و همچنین اجزاء و قطعات آنها (به­استثنای شیشه‌ یدکی داخلی).

 

۹۶۱۷۰۰۰۰

 

وضعیت واردات و صادرات  فلاسک چای

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات فلاسک چای به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات  فلاسک چای به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات  فلاسک چای به تفکیک سال

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید  فلاسک چای اعلام می دارد.

 

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی چای کیسه ای 

طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف 

طرح توجیهی تولید لوازم دکوری

طرح توجیهی تولید ظروف چینی

طرح توجیهی بازیافت پلاستیک 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس