اطلاعیه صندوق توسعه ملی

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی؛ طی اطلاعیه ای از سوی هیأت عامل صندوق توسعه ملی فرآیند کلی بررسی درخواست متقاضیان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی اعلام شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است اعطای کلیه تسهیلات صندوق صرفا از طریق بانک عامل صورت می گیرد و بر طبق اساسنامه هیچ گونه ارتباط مستقیم بین متقاضیان تسهیلات و صندوق توسعه ملی تعریف نشده است.

در ادامه متن کامل اطلاعیه و همچنین فایل روند اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی قابل دسترسی است:

باسمه تعالی

قابل توجه فعالان بخش خصوصی، تعاونی و موسسات عمومی غیر دولتی علاقه مند به دریافت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی

“اعطای کلیه تسهیلات صندوق صرفاً از طریق عاملیت بانک ها صورت می گیرد”

 

به استناد جزء (10) بند (ی) اساسنامه صندوق توسعه ملی، پرداخت هرگونه تسهیلات از محل منابع صندوق فقط از طریق بانک های عامل انجام می شود.

بر طبق حکم مذکور: صدور هرگونه ضمانت نامه و پرداخت هرگونه تسهیلات از محل منابع صندوق فقط از طریق بانک های عامل اعم از دولتی یا غیر دولتی و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی انجام می شود.

بر این اساس ضروری است، متقاضیان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی، طرح های توجیحی خود را به بانک های عامل طرف قرارداد صندوق ارائه کنند، مطابق قانون، ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی طرح ها و همچنین بررسی اهلیت متقاضی بر عهده بانک های عامل است.

شایان ذکر است پیگیری روند رسیدگی به پرونده طرح های متقاضیان نیز صرفاً از طریق بانک های عامل صورت می پذیرد و ارتباط مستقیم بین متقاضیان تسهیلات و صندوق توسعه ملی تعریف نشده، لذا مراجعه مستقیم متقاضیان تسهیلات به این صندوق موضوعیت ندارد.

صندوق توسعه ملی

در صورت نیاز به مطالعات امکان سنجی و طرح توجیهی کاملاً تخصصی، به روز، مستند و قابل دفاع در کلیه بانک ها با شرکت بهین صنعت یاب تماس حاصل نمایید.

1 دیدگاه

  1. از آشنایی با شما بسیار خرسندم . و امیدوارم با کمک شما . محصولم به تولید برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس