فرآیند تهیه طرح توجیهی در بهین صنعت یاب

مختصری درباره بهین صنعت یاب

شرکت مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب (عضو رسمی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی) با در نظر گرفتن نياز صنايع کشور به خدمات مهندسی، مشاوره و اجرای طرح‌هاي صنعتی با همکاری جمعي از کارشناسان و متخصصين مجرب رشته‌های مختلف مهندسي، مديريت و اقتصاد تاسيس گرديده و با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به این عرصه نهاد و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی در زمینه صنعت، توانسته است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند. و طي اين مدت همگام با دانش فنی روز و با بهره‌گيري از تکنيک‌ها و استاندارد‌های معتبر جهاني همواره در جهت بهبود و ارتقاء کيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان خود گام برداشته است.  ادامه

 

کمی درباره طرح توجیهی

طرح توجیهی یعنی٬ یک مطالعه کارشناسی شده است در خصوص بررسی امکان پذیری احداث یک واحد صنعتی و یا توسعه آن. در واقع طرح امکان سنجی یا طرح توجیهی فنی- اقتصادی به طور کلی به معنای تجزیه و تحلیل شانس موفقیت یک فعالیت اقتصادی است؛ منظور از فعالیت اقتصادی، ایجاد و یا توسعه یک کسب و کار چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات می باشد.

خروجی نهایی مطالعات طرح توجیهی، ارائه یک مدل تصمیم گیری به ذی نفعان و بانیان مجری طرح است که این مدل نشان دهنده دورنمایی از وضعیت تولید محصول مورد نظر در آینده می باشد. یک طرح توجیهی جامع، مستند و استاندارد این قابلیت را دارد که تمامی ابعاد اثرگذار بر پروژه را به طور دقیق مورد بررسی و کالبد شکافی قرار دهد. با استفاده از این مطالعات نقاط قوت و ضعف ایده سرمایه گذاری شناسایی شده و می توان راهکارهایی جهت مقابله با تهدید های موجود در بازار اتخاذ نمود. ادامه

چرا به بهین صنعت یاب اعتماد کنیم ؟ 

بهین صنعت یاب در طول ۱۳ سال سابقه خود تا کنون بالغ بر ۴۳۰ پروژه طرح توجیهی را با موفقیت به پایان رسانده. طرح های سنگین همانند پروژه های مربوط به پتروشیمی ها و صنایع گازی کشور به دلیل تحقیقات تخصصی و کاملا بومی٬ موجب گردید تا با افتخار٬ بهین صنعت یاب جزو شرکت های دانش بنیان میهن عزیزمان ایران قرار بگیرد. همچنین در طی سال های متمادی این شرکت٬ هم راستا با استاندارد های بین المللی برای شکوفایی وطن دانش فنی خود را بروزسانی می کند. در کنار اینها نباید نظارت سازمان هایی چون :

  • کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی
  • عضویت در انجمن شرکت‌هاي مشاور سرمايه‌گذاري و نظارت طرح‌ها
  • عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

 

را از یاد برد. اینک شما اطمینان خواهید داشت که بهین صنعت یاب٬ پاسخ اعتماد شما را با همکاری شیرین و نتیجه ای بی نقص میدهد.

بخواهید :دستاورد ها و گواهینامه های شرکت بهین صنعت یاب

تهیه طرح توجیهی در بهین صنعت یاب به شکل انجام می شود؟

در بهین صنعت یاب طرح های توجیهی ابتدا با مراجعه کارفرما جهت بررسی امکان سنجی پروژه آغاز میشود. در ادامه به شکل جزئی مراحلی را که بابت دریافت طرح طی میکنید را شرح خواهیم داد.

 

تضمین طرح توجیهی بهین صنعت یاب چیست ؟

پس از یابان تحقیقات و تهیه طرح توجیهی٬ فایل ها و اسناد پروژه به شکل کامل و فیزیکی (رایت شده بروی دیسک) برای کارفرما ارسال میشود. سپس کارفرما برحسب نیاز میتواند از طرح توجیهی اختصاصی خود بهره مند شود. برای مثال نیز زمانی که طرح توجیهی برای اخذ تسهیلات به بانک ارايه میشود٬ بهین صنعت یاب ملزم به دفاع از طرح خود در بانک میباشد. بدین صورت شما همیشه این تضمین را دارید که طرح توجیهی شما توسط بانک تایید می شود.

 بهین صنعت یاب چگونه کار می کند؟

فرآيند عمومي خدمات شركت مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب در ارائه خدمات مشاوره‌ای به شرح زير تعريف شده است:

1- مراجعه يا معرفي متقاضی

2- حضور در جلسات با كارفرما و بحث و تبادل نظر جهت تعريف و تعيين صورت مسئله و شناسايي تابع هدف

3- تعين شرح خدمات و ارائه پيشنهاد همكاری Proposal

4- موافقت كارفرما و عقد قرارداد

5- انجام مراحل اجرائی پروژه از جمله تمام يا بخشی از فعاليت‌های پروژه برحسب موضوع به شرح زير:

 دريافت مستندات و مدارك و ريز اطلاعات از كارفرما
 حضور در جلسات و ارائه راهنمائي‌ها و مشاوره‌های موردي و كلي
 انجام بازديدها و بررسي‌های حضوری
 تامين مستندات تكميلی انجام پروژه (مكاتبات و مذاكرات و پي‌گيري‌ها و غیره)
 انجام مطالعات و تحقيقات لازم
 تهيه گزارش‌های مفهومی و مقدماتی
 بررسی و انطباق گزارشات با توابع هدف
 تهيه گزارش‌های نهايي
 عمليات مديريت و اجرای پروژه
 تامين نرم افزارها و سخت افزارهای لازم و غیره

6- ارائه خدمات نهايي به كارفرما

7- ارائه خدمات در دوره خدمات پس از فروش و ارائه مشاوره هاي تكميلي

 خاتمه پروژه

ما بهترین راهکار را به شما ارائه می دهیم

این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب و تکنولوژی روز، خود را متعهد به فراهم نمودن حرفه‌ای‌ترین خدمات مشاوره مدیریت و مهندسی می‌داند. این خدمات با رویکردی دلپذیر و صمیمانه ارائه می‌گردد تا رابطه‌ای بلندمدت با مشتریان برقرار گردد. بهین صنعت یاب با حفظ اسرار مشتریان، رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و احترام به قوانین و مقررات به دنبال ارتقاء اطمینان مشتریان به خود می‌باشد. این شرکت همواره به دنبال جذب مشتریان جدید از طریق توسعه امکانات و متنوع‌سازی خدمات خود است و در عین حال با بهبود مستمر کیفیت خدمات به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مشتریان قدیمی خود می‌باشد.

در پایان هم در صورتی که سوال ذهنتان را دگیر کرده٬ کافیست با تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس