کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی ؛ بهین صنعت یاب

کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی

معرفی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی

صاحبان سرمایه جهت ایجاد یا توسعه فعالیت اقتصادی خود برای تامین بخشی از منابع مالی پروژه از تسهیلات بانکی بهره می جویند، بانک ها نیز برای کسب اطمینان از چگونگی فعالیت اقتصادی مجموعه مورد نظر، نیازمندند تا طرح توجیهی یا مطالعات امکان سنجی پروژه را بررسی نمایند.

همچنین طرح توجیهی ای قابل قبول بانک ها می باشد که توسط مشاوران عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی تدوین شده باشد. شاید این سوال برای متقاضیان و سرمایه گذاران عزیز پیش آید که کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی چه نهادی است؟ در زیر به خلاصه ای از شرح این موسسه و فلسفه تشکیل آن خواهیم پرداخت، با بهین صنعت یاب همراه باشید؛

کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی موسسه غير تجاري ، غير انتفاعي ، غير دولتي داراي شخصيت حقوقي و استقلال مالي است که به استناد ماده 5 قانون تسهيل اعطاي تسهيلات بانکي و کاهش هزينه هاي طرح و تسريع در اجراي توليد و افزايش منابع مالي و کار آئي بانکها مصوب 1386 و به منظور تحقق بخشيدن به اهداف و انجام وظايف مقرر تشکیل شده است.

منابع مالی کانون از طریق دریافت حق عضویت از اعضا، سپرده های اعضا و درصدی از حق الزحمه مشاوران مطابق آئین نامه تامین می شود.

اعضای کانون، اشخاصی حقوقی با تائید و تشخیص صلاحیت می باشند که سوابق حرفه ای و تخصصی روشنی در زمینه مشاوره و سرمایه گذاری دارند.

  • اهداف کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی
  • توسعه خدمات مشاوره ای به منظور تسهیل، سرعت بخشیدن و تقویت طرح های تولیدی و خدماتی.
  • برقرای همکاری بین سازمان ها و نهادهای اقتصادی داخلی و خارجی جهت شناساندن خدمات مشاوران سرمایه گذاری.
  • کمک به ارتقای سطح دانش متخصصان عضو کانون.
  • صیانت از حرفه و تخصص مشاوران.

کانون در نظر دارد در کوتاهترین زمان ممکن با ایجاد فضای تعهد و مسئولیت در بین اعضا و محیطی حرفه ای و کاملا تخصصی بتواند روابط بین بانک ها و متقاضیان را شفاف سازد تا در نتیجه اجرای طرح ها زمینه رشد اقتصادی و صنعتی کشور فراهم گردد.

در این میان قابل ذکر است؛ شرکت دانش بنیان مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب، با تائید صلاحیت از سوی کانون، عضو رسمی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد.

گروه بهین صنعت یاب همواره جهت یاری رساندن و تدوین طرح های توجیهی منطبق با سیستم بانکی کشور به متقاضیان و سرمایه گذاران عزیز، آماده خدمت رسانی می باشد و جهت کسب رضایت مشتریان خویش از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

2 دیدگاه

  1. محمد مهرابی گفت:

    با سلام و تشکر از مطالب،لطفا در خصوص فرآوری خرما و قهوه ( ارزش افزوده) و ماشین آلات بسته بندی، اینجانب را راهنمائی فرمائید.

    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس