چرا ما همیشه بهترینیم؟

پیشرفت و محبوبیت رو به رشد بهین صنعت یاب بر پایه 5 اصل تجربه، دانش به روز، کیفیت برتر، مشاور امین و مشاور تایید صلاحیت شده استوار است و ما به خوبی به قدرت این پنج اصل در کنار یکدیگر واقفیم و هر روز پیش از پیش تلاش خواهیم کرد تا رضایت سرمایه‌گذاران محترم از بهین صنعت یاب، پر رنگ تر گردد.

چرا بهین صنعت یاب

:: تجربه

اصلی ترین پشتوانه شرکت مشاوره مدیریت و مهنندسی بهین صنعت یاب، اجرای موفق ده ها پروژه در کشور عزیزمان ایران می باشد که این خود باعث گردیده تا به عنوان مرجعی تخصصی و فنی برای مشاوره و تهیه گزارشات بانکی مبدل گردیم.

 

:: دانش به روز

درک ضرورت انجام مطالعات امکان‌سنجی در پروژه‌های صنعتی، مستلزم بهره‌گیری کامل از روش‌های نوین علمی، ‌کاربردی و ارزیابی مقدماتی پروژه‌های صنعتی است. استفاده از متخصصین مجرب و کارآزموده و بهره‌گیری از نرم افزارهای استاندارد و مورد تایید بانک‌ها سبب گردیده است که دانش به روز، به عنوان محرک اصلی برای پیشرفت و اعتلای مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب مورد توجه قرار گیرد.

 

:: کیفیت برتر

به دلیل بهره‌گیری از نرم‌افزارهای معتبر بین‌المللی نظیر Comfar و Primavera و غیره در تهیه گزارشات بانکی، این شرکت همواره خدمات خود را با استاندارد سازمان توسعه صنعت ملل متحد UNIDO تطابق می‌دهد و این خود گواه ادعای ما، جهت ارایه کیفیت برتر می‌باشد.

 

:: مشاور امین

یکی از مسائل مهم برای سرمایه‌گذاران، محرمانه ماندن اطلاعات و ایده‌هاست. عدم افشاء یک ایده جدید در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC)، در بازار پر رقابت امروز می‌تواند برای فعالان آن حوزه ارزشمند و حتی حیاتی باشد. ما بعنوان یک مشاور سرمایه‌گذاری، این اطمینان را به شما می‌دهیم که امانتدار اطلاعات و ایده‌های شما باشیم و از هرگونه نشت اطلاعات جلوگیری کنیم.

 

:: مشاور تایید صلاحیت شده

بانک‌ها و مؤسسات تأمین‌کننده منابع مالی طرح‌ها درفرآیند پرداخت تسهیلات، به منظور اطمینان از صحت برآوردها و بررسی‌های فنی و مالی، و اقتصادی بودن طرح‌های متقاضیان نیازمند انجام مطالعات اقتصادی، فنی و مالی طرح توسط مشاوران مورد اعتماد و حضور مشاور در تمام مراحل کار می‌باشند. شرکت بهین صنعت یاب عضو رسمی و دارای رتبه از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی بوده و مشاور مورد اعتماد سیستم بانکی کشور می‌باشد.