طرح توجیهی - طرح های توجیهی

طرح های توجیهی شرکت بهین صنعت یاب

بهین صعنت یاب ٬ مجری نگارش طرح های توجیهی در زمینه های مختلف و چالش برانگیز هر روز سال مشغول خدمت رسانی به سرمایه گذاران و مشتریان گرامی است . پس از طی فراز و نشیب های طولانی اکنون میتوانیم افتخار کنیم که صدها پروژه به جهت آبادانی و شکوفایی کشور عزیزمان ایران انجام داده ایم . 

طرح توجیهی از جمله مواردی است که خیال هر شخصی را از بابت بازدهی سرمایه تزریق شده به صنعت راحت می کند . به شکلی که شما از بابت نحوه انجام پروژه و نیازمندی های آن مطلع میشود و هم فرصت آنرا دارید که امکان اجرای طرح خود را به صورت کامل امکانسنجی کنید . همچنین طرح توجیهی جزوه ملزومات دریافت تسهیلات بانکی نیز است . با این حساب برای دریافت وام باید یک طرح با فرمت بانک از سوی یک شرکت مورد اعتماد بانک و تایید شده از طرف ” کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی ” به همراه داشته باید ٬ بدین منظور بهین صنعت یاب آماده است تا با در نظر گیری استاندارد های روز به شما تضمین تایید طرح توسط بانک را اطمینان دهد . 

اگر مایل هستید به شکل دقیق تر با طرح توجیهی آشنا شوید این مقاله را مطالعه نمایید : طرح توجیهی چیست ؟

در این صفحه نیز میتوانید طرح های توجیهی بهین صنعت یاب و توضیحات لازم برای آشنایی با طرح ها را مطالعه نمایید.

اگر به دنبال طرح توجیهی با موضوع خاصی میگردید٬ آنرا جستجو نمایید : 

طرح های توجیهی به تفکیک موضوع 

در زیر طرح ها و پروژه های شرکت بهین صنعت یاب به شکل تفکیک شده قرار گرفته است که با وارد شدن به هرکدام میتوانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.

انرژی - نفت - گاز و پتروشیمی

مصنوعات صنعتی - برقی و الکترونیکی

صنایع فلزات معدنی - کانی های غیر فلزی و معدن

صنایع نساجی و سلولوزی

صنایع غذایی - کشاورزی و صنایع تبدیلی

صنایع شیمیایی و دارویی

گردشگری- ساختمان و خدمات

آخرین طرح ها و پروژه های انجام شده 

طرح توجیهی مس کاتد

مس کاتدی در واقع، ورق های مسی با خلوص بالا (99.9%) است. از این محصول به عنوان ماده اولیه در تولید انواع آلیاژهایی مانند برنج و برنز و همچنین فولادهای آلیاژی استفاده می شود. علاوه بر این، مس کاتدی در صنایع ساختمانی نیز کاربرد دارد. از این محصول برای تولید انواع لوله، اتصالات و شیرآلات استفاده می شود. افشانه های اطفا حریق نیز از مس کاتدی تولید می شوند. با بررسی طرح توجیهی مس کاتد همراه بهین صنعت یاب باشید.

طرح توجیهی نایلون و نایلکس

نایلون، نوعی فیلم پلیمری متشکل از پلی ‌اتیلن است. اما نایلکس ها فیلم پلی اتیلن سنگین و ۲۰ درصد پلی اتیلن سبک هستند. نایلون ها ظاهری انعظاف‌پذیر و نرم و سطحی براق و شفاف دارند. اما در مقابل، نایلکس ها ظاهری خشک و مات دارند. نایلکس ها بسیار مقاوم تر از نایلون ها هستند. به همین علت معمولا در مشاغلی که محصولاتی با وزن نسبتا بالایی دارند ….

طرح توجیهی کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری در واقع، نوعی فیوز است که از مدار در برابر جریان بیش از حد برق محافظت می کند. جریان بالاتر از جریان اسمی مدار، می تواند به قطعات و سیم کشی های مدار آسیب وارد نماید و موجب خسارت شود.

طرح توجیهی پالایشگاه

. در واقع، در این طرح توجیهی در مورد احداث و راه اندازی یک مینی ریفاینری (Mini Refinery) صحبت شده است. پالایشگاه ها، واحدهای صنعتی بزرگی هستند که نفت خام را به مواد مفیدتری تبدیل می کنند.

طرح توجیهی تولید بیلت آلومینیوم

بیلت یا شمشال آلومینیوم (Aluminum Billet) یکی از پرکاربردترین محصولات ریخته گری آلومینیوم است. به طور کلی، این محصول به روش ریخته گری پیوسته یا Direct chill Casting  تولید می شود. عموما از این محصول به عنوان مواد اولیه برای پرس اکستروژن آلومینیوم استفاده می شود.

طرح توجیهی تابلو برق

نیاز روزافزون صنعت و همچنین نیاز بازار داخلی، از جمله دلایلی هستند که صرفه اقتصادی این طرح را توجیه می کند. شبکه برق رسانی از قسمت های مختلفی تشکیل شده و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای انتقال را در بر می گیرد. از جمله این تجهیزات می توان به انواع فیوز، رله، کنتاکتور، سوئیچ، ترانس، کابل های داخل و خارجی در پروژه های عمرانی و صنعتی و … اشاره نمود.

طرح توجیهی صنایع غذایی

صنایع غذایی یکی از اصلی ترین نیازهای بشر است؛ در واقع این صنعت، بزرگترین و فعال ترین شبکه در سراسر دنیا است که از مشاغل مختلفی تشکیل شده است. این صنعت تمام بخش ها و زمینه های مرتبط با تولید مواد غذایی را در بر می گیرد…

طرح توجیهی مودم

همانطور که میدانید مودم ابزاری است که از آن برای اتصال به اینترنت استفاده می شود. اولین نسل از مودم ها، مودم های داخلی بودن که به صورت کارت های الکترونیکی درون کامپیوترهای دسکتاپ تعبیه می شدند. به طور کلی مودم ها بر اساس ساختار و کاربرد به سه دسته تقسیم می شوند …

طرح توجیهی بازیافت آهن قراضه

 آهن قراضه عبارت است از ضایعات فولادی و چدنی که اغلب از خودروها و موتورسیکلت های فرسوده و سایر مصنوعات فلزی، بازیافت می شود. این محصول یکی از نیازهای اصلی کارخانه های فولادسازی است. با بررسی خلاصه طرح توجیهی بازیافت آهن قراضه همراه بهین صنعت یاب باشید.

طرح توجیهی پیچ و مهره

یکی از پرکاربردترین محصولات در تمامی صنایع، انواع پیچ و مهره است. بر اساس گل و گام پیچ، عمق دنده، ابعاد و مواد اولیه، کاربردهای مختلفی دارند. بر اساس آمار منتشر شده، سالانه بیش از ۱۲۰ هزار تن انواع پیچ و مهره در صنایع مختلف کشور مصرف می شود. از این مقدار چیزی در حدود ۲۲ هزار تن در داخل کشور تولید شده و مابقی نیاز صنایع از منبع واردات تامین می شود..

طرح توجیهی بتن آماده

بتن آماده در واقع، مخلوط ذرات شن و ماسه و سیمان و آب است که در فضای کارگاه ساختمانی آماده نشده است. این مخلوط ابتدا در فضای کارگاه های مخصوص ترکیب شده و به صورت آماده به مکان پروژه های ساخت و ساز، توسط میکسرهای حمل و نقل ارسال می شود. گرچه قیمت بتن آماده نسبت به بتنی که در محل پروژه آماده می شود …

طرح توجیهی رزین

 در واقع، به هر ماده چسبناک مصنوعی یا طبیعی که قابلیت سخت شدن داشته باشد، رزین گفته می شود. ما در این طرح توجیهی، گزارشی مبتنی بر مطالعات امکان سنجی تولید رزین اپوکسی را ارائه خواهیم داد. با کارشناسان بهین صنعت یاب همراه باشید.

طرح توجیهی وازلین و پارافین

ژله‌ی پترولیوم را اغلب با نام تجاری “وازلین” می شناسند. این محصول، ماده ای مومی شکل با فرمول شیمیایی C25H25 و یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که هم مصارف صنعتی و هم مصارف خوراکی و پزشکی دارد.

طرح توجیهی پد آرایشی

یکی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده در آرایش، انواع پدهای آرایشی هستند که در واقع، موجب یکدست تر شدن آرایش و داشتن یک آرایشی مرتب می شود. پدهای آرایشی در انواع مختلف با کاربردهای متفاوتی تولید می شوند.

طرح توجیهی تولید کباب پز و باربیکیو

کباب پز و باربیکیو، هر دو ابزارهایی هستند که از آنها برای پخت و گریل کردن انواع گوشت و سبزیجات در فضای باز استفاده می شود. کباب پز نسبت به باربیکیو سنتی تر و قدیمی تر است.

طرح توجیهی آب معدنی

. یکی از بازارهای جذاب جهانی، بازار فرآوری و بسته بندی آب های معدنی و آب آشامیدنی تصفیه شده است. به طوری که، تقاضای سالانه آب معدنی در ایران چیزی در حدود ۱٫۲ میلیارد لیتر آب است.

طرح توجیهی تولید گچ فایبرگلاس

گچ فایبرگلاس، کامپوزیتی متشکل از گچ و الیاف فایبرگلاس است. این ترکیب در عین سبک بودن مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین علت امروزه از این ترکیب به عنوان جایگزینی برای گچ های معمولی در مصارف پزشکی استفاده می شود.

طرح توجیهی ضد یخ

ضد یخ، در واقع، یکی اساسی ترین نیازهای انواع خودروها است. این مایع، بخش عظیمی از گرمای اطراف موتور را جذب کرده و آن را به بیرون از موتور انتقال می دهد. علاوه بر این، مانع از یخ زدگی و زنگ زدگی اجزای موتور نیز می شود.

طرح توجیهی تصفیه روغن سوخته

 روغن سوخته، روغنی است که پس از چندین بار مصرف، حاوی ناخالصی ها و آلودگی های بسیاری است و در نتیجه خواص اولیه خود را از دست داده است. رها کردن این روغن ها در طبیعت بسیار خطرناک بوده و مشکلات زیست محیطی متعددی را ایجاد خواهد کرد.

طرح توجیهی استخر پیش ساخته

امروزه استخرهای پیش ساخته بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این استخرها در ابعاد و اشکال مختلف و از جنس های متفاوت ساخته شده و به صورت آماده به بازار عرضه می شوند.

طرح توجیهی تولید کیسه خون

مقاله پیش رو ” طرح توجیهی تولید کیسه خون ” است. کیسه خون، یکی از ابزارها و وسیله های زیست پزشکی یکبار مصرف است که از آن برای نگهداری و حمل و نقل خوب و فرآورده های جانبی آن استفاده می شود. امروزه این کیسه ها از مواد پلیمری زیست سازگار تولید می شوند که ترکیباتی انعطاف پذیر و بسیار مستحکم هستند.

طرح توجیهی لوازم تحریر

لوازم تحریر انواع مختلفی دارد که عبارت است از انواع نوشت افزار، انواع لوازم اداری، لوازم هنری و لوازم آموزشی. از جمله رایج ترین انواع لوازم تحریر می توان به انواع مداد و قلم، مداد پاک کن، مداد تراش و خودکار و … اشاره نمود.

طرح توجیهی کولر گازی

طرح توجیهی کولر گازی با توجه به شرایط جوی کشور، در فصل های بهار و تابستان نیاز به کاهش دما برای افزایش رفاه و سطح سلامتی خواهیم داشت؛ یکی از […]

طرح توجیهی تولید انواع تسمه

مقاله پیش رو طرح توجیهی تولید انواع تسمه است. تسمه های صنعتی عبارتند از نوارهای انعطاف پذیری که عموما از آنها برای انتقال نیرو بین دو یا چند شفت که با فاصله از هم قرار دارند، استفاده می شود. تسمه های صنعتی مختلفی در بازار وجود دارد و عموما از جنس چرم، لاستیک، پارچه و سایر مواد منعطف پلیمری هستند.