مدارک لازم برای تشکیل پرونده در سازمان گردشگری و دریافت تسهیلات

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در سازمان گردشگری

در این مطلب جهت راحتی شما عزیزان جهت ثبت نام در سامانه گردشگری و تشکیل پرونده مدارک مورد نیاز را لیست کرده ایم. در صورتی که می خواهید با تمامی مراحل و نیازمندی های احداث یک مرکز گردشگری آشنا شوید باید ابتدا این مقاله را مطالعه فرمایید:

بخوانید : راهنمای جامع طرح های گردشگری ایران

 

مدارک مورد نیاز جهت بررسی پرونده متقاضیان تسهیلات در معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری

 

1) اسناد مالکیت زمین بنام مجری طرح ( در صورتیکه زمین محل اجرای طرح واگذاری یا استیجاری باشد مدارک مربوطه ارائه شود. )

2) موافقت اصولی/ مجوز ایجاد/ پروانه بهره برداری

3) نقشه های طرح طبق ضوابط فنی و معماری سازمان میراث فرهنگی استان مربوطه با CD تحت نرم افزار اتو کد

4) پروانه ساخت صادره توسط شهرداری یا بخشداری محل با کار بری گردشگری، اقامتی و پذیرایی

5) طرح توجیهی فنی، مالی و اقتصادی تحت نرم افزار Comfar همراه با CD (در دو نسخه) توسط مشاور مورد تایید بانکی

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

6) پیش فاکتور و کاتالوگ تجهیزات، مبلمان و دکوراسیون، آسانسور ها و غیره ( ارائه پیش فاکتور مقایسه ای حد اقل از 2 فروشنده و سازنده)

7) پیش فاکتور مربوط به دستگاه های تأسیساتی (برای سیستم تامین گرمایش و سرمایش، ژنراتور، ترانسفور ماتور، مخازن ذخیره سوخت و آب و غیره)

8) چگونگی تامین آب، گاز و برق و اخذ مجوز لازم از مراجع  ذیصلاح

9) فتوکپی قرارداد با پیمانکاران کارهای ساختمانی و تاسیساتی طرح  ( کار های برقی، آبرسانی، حفره چاه، تأسیسات، سوخت رسانی، فاضلاب  و غیره)

10) تکمیل فرم مشخصات پروژه و مجری ( اشخاص حقیقی و حقوقی)

11) صورتجلسه پیشرفت فیزیکی ( حد اقل 20%)

12) تصاویر محل اجرای پروژه (پیشرفت فیزیکی) با مشخصات ذیل:

   format : jpeg

   size: کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت 

   resolution : 100 dpi

   height : 600 px

   width : 900 px

   mode: rgb

13) تصاویر ماکت و نمای پروژه با مشخصات بند 12

14) تصاویر کروکی محل با مشخصات بند 12

15) مدارک اشخاص حقیقی و حقوقی شامل کپی شناسنامه، کد پستی و ملی، شماره تلفن ثابت و همراه، اساسنامه و آخرین تغییرات و صورتجلسات هیئت مدیره

16) صورت های مالی شرکت برای سه سال گذشته

می خواهید هزینه و میزان سوددهی که پروژه شما دارد را بدست آورید ؟

اگر در مورد محل و  نوع بهره برداری تصمیمات اولیه تان را گرفته اید، پس حتما احتیاج دارید که یک مرور کلی بروی حداقل سرمایه لازم و پیش بینی موارد مهم داشته باشید، کارشناسان بهین صنعت یاب آماده هستند تا طرح شما را بررسی کرده و جزئیات دقیق را در اختیار شما بگذارند. یک تماس تلفنی کافیست تا طرح اختصاصی خودتان را بررسی نمایید.

چه چیز های دیگری قبل از شروع لازم است بدانید ؟ 

در یایان مقالات زیر را برای شما آماده کرده ایم تا جزئیات بیشتری در مورد اجرای طرح های گردشگری را با شما در میان بگذاریم در این مقالات مراحل دقیق تر بررسی شده و ویژگی های هر طرح ( هتل ٬ سفره خانه و …) بیان شده است.

طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی

اقامتگاه بوم گردی در واقع، یکی از انواع سکونتگاه های مسافری با رویکرد معرفی فرهنگ و طبیعت، احیای ارزش ‌های سنتی و بومی و ارائه جاذبه های بومی-فرهنگی منطقه است. در واقع، اقامتگاه های بوم گردی، خانه هایی هستند که ساکنین آن منطقه در آن زندگی می کنند.

طرح توجیهی تولید لوازم کمپینگ

طرح توجیهی تولید لوازم کمپینگ بسیاری از افراد علاقه وافری به گذراندن وقت در طبیعت دارند، به همین دلیل شاخه ورزشی به نام کمپینگ به وجود آمد که در طی […]

طرح توجیهی دهکده توریستی و تندرستی

طرح توجیهی دهکده توریستی و تندرستی گردشگری در عصر حاضر یکی از فعالیت های مورد توجه مردم در سر تا سر کشور محسوب می شود. از این رو برنامه ریزی […]

طرح توجیهی تولید چمدان

در این مطلب قصد داریم با ارائه مطالبی مفید در زمینه فرایند تولید چمدان به علاقه مندان و سرمایه گذاران کمک کنیم تا بتوانند محکم تر در عرصه تولید قدم بردارند. چمدان یک محصول کاربردی برای تمام خانواده ها است بنابراین سرمایه گذاری در آن می تواند موجب رونق و سود شما در این عرصه شود.

طرح توجیهی مجموعه ورزشی چند منظوره

برای طراحی هر یک از این سالن های چند منظوره ورزشی، باید استانداردهایی در نظر گرفته شوند. در وهله اول باید فضای مورد نیاز برای احداث چنین مجموعه ای تامین شود. برخی از ورزش ها، مانند فوتسال و هندبال و… به صورت کلی در یک فضا انجام می شوند و برای این ورزش ها از سالن های چند منظوره استفاده می شود.

طرح توجیهی تن ماهی

در طرح توجیهی تن ماهی اطلاعات مفید در زمینه تولید این ماده غذایی در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شده تا با آگاهی از برآورد هزینه ها بتوانند گام درستی در زمینه تولید بردارند. کالای مورد بررسی یک محصول پرکاربرد در منزل، محیط کار و مسافرت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس