حضور بهین صنعت یاب در نمایشگاه کیش اینوکس ۹۸

حضور بهین صنعت یاب در نمایشگاه کیش اینوکس ۹۸

شرکت مشاوره سرمایه گذاری بهین صنعت یاب در اواسط پاییز سال ۹۸ به دیدار جمع کثیری از سرمایه گذاران و صنعت گران در نمایشگاه کیش اینوکس آمد. این نمایشگاه با هدف گسترش همکاری های داخلی و بین المللی از روز ۲۷ آبان ماه کار خودش را آغاز کرد. در ادامه اهداف و دستاورد های این نمایشگاه و همچنین ایفا نقش بهین صنعت یاب در این رویداد را بررسی میکنیم .

 

درباره نمایشگاه کیش اینوکس

به نقل از kish invex  در چند سال گذشته شرایط اقتصادی ایران به گونه ای رقم خورده که در مقاطع اخیر بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت افزایش دانش تخصصی مدیران و مسئولین اقتصادی و همچنین حفظ ارتباطات بین المللی احساس می گردد.

سال ۱۳۹۸ که به نام سال رونق تولید نامگذاری گردیده فرصت مغتنمی در اختیار بازار سرمایه کشور قرار داده که با طراحی و پیاده سازی ابزارها و نهادهای متناسب و افزایش آگاهی بخش از طریق اطاع رسانی مناسب موجبات هدایت جریان نقدینگی به مسیر صحیح و در نتیجه تقویت بنگاههای تولیدی و ایجاد رونق اقتصادی اهتمام ورزند . از سوی دیگر جذب منابع سرگردان مالی به طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور نه تنها باعث ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در اقتصاد کشورمان می گردد، بلکه از طریق هماهنگی مناسب بین ارکان بازارهای پولی و سرمایه ای کشور موجبات برون رفت از عمده چالش های موجود را فراهم خواهد آورد. یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی-  KishINVEX2019 – به همراه برگزاری نشست های تخصصی و همایش های جانبی از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می گردد.

 برگزار کنندگان رویداد KishINVEX با تجربه سالها برگزاری همایش ها و نمایشگاههای بازار سرمایه و شناسایی نقاط قوت و ضعف این رویداد ها توانسته اند با کنار هم قرار دادن بخش های پیشرو اقتصاد ایران و حضور نهاد های مالی، ارکان بازار سرمایه و متولیان پروژه های سرمایه پذیر در بخش های دولتی و خصوصی در حوزه های بازار سرمایه، انرژی، عمران و شهرسازی، گردشگری، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صنعت و معدن، حمل و نقل و لجستیک و صنایع و فناوری های نوین در کنار مسئولین، دست اندرکاران اقتصادی کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی فرصت ویژه ای را برای بهره برداری و توسعه سرمایه گذاری و در نهایت رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم آورند. معرفی قابلیت های نهادهای مالی ، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدیدترین رو شهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از مهم ترین اهداف برگزاری KishINVEX می باشد.

در طی سالهای برگزاری، ارتقاء کیفیت و استانداردهای برگزاری این رویداد در کنار Branding داخلی و بین المللی همواره مورد توجه برگزار کنندگان KishINVEX بوده است. حاصل عملکرد سال های اخیر این رویداد حضور بیش از ۱۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی و مشارکت بیش از ۳۸۰۰۰ نفر از کارشناسان و مسئولین اقتصادی کشور، برگزاری بیش از ۱۱۰ نشست تخصصی و همایش بین المللی، برگزاری بیش از ۴۵۰ ملاقات تجاری و عقد بیش از ۱۷۰ قرارداد و تفاهمنامه همکاری بین شرکت های داخلی و خارجی و تبدیل رویداد KishINVEX به یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور می باشد.

 

بهین صنعت یاب در کیش اینوکس 

بهین صنعت یاب با سبدی کامل از خدمات٬ مسیر را برای سرمایه گذاران و فعالان صنعت هموارتر نمود و به تمامی عزیزان بازدید کننده مشاوره تخصصی در زمینه های کاری شرکت ارائه داد. خدماتی نظیر :

 

 

عمده سوالات و پرسش های مخاطبان را شکل می داد. همچنین بهین صنعت یاب با افتخار جزو شرکت های دانش بنیان بوده و از این رو تخصص ما در انجام پروژه های سنگین و high tech ما را از دیگر شرکت های مشاوره ای متمایز می نماید. بهین صنعت یاب با داشتن طیف کاملی از خدمات مشاوره ای در زمینه های : کشاورزی٬ صنعتی٬ گردشگری٬ نفت و گاز٬ انرزی های پاک٬ پتروشیمی و … تمامی پروژه های قرار گرفته در این دسته ها را با حداکثر کیفیت شروع و به اتمام میرساند.

در پایان نگاه شما را به فیلم و تصاویر ثبت شده از این نمایشگاه جلب می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس