mis - iso - گواهینامه ایزو - بهبود سازمان - مریریت

اجرای سیستم‌های کیفی (ISO)

بهین صنعت یاب به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در حرفه مشاوره به صورت کاملاً علمی و به روز در داخل کشور ضمن داشتن سهم قابل توجهی از بازار مشاوره در حوزه‌های مدیریتی از جمله ایزو، نقش بسزایی را در فرهنگ‌سازی و ایجاد باور به پیاده‌سازی و اجرای بی‌نقص سیستم‌های مدیریتی توسط تیم مدیریتی و همچنین کارکنان، در تمام سطوح سازمان‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی ایفا می‌نماید و همین امر موجب گشته تا مدیران، سرپرستان و سایر کارکنان، نقش کلیدی در اثر 

گواهینامه ایزو - iso

بخشی سیستم استقرار یافته داشته باشند و بدون هیچ‌گونه مقاومتی، به سیستم پاسخ‌گویی و گزارش‌دهی علاقه نشان دهند.

مشاور ایزو، در حقیقیت نقش معلم و مربی را خواهد داشت در آموزش، طرح‌ریزی سیستم از طریق شناسایی فرایندهای سازمان و پیاده‌سازی و اجرای سیستم در طول مدت استقرار، نظارت بر اجرا، ممیزی داخلی، شناسایی نقاط ضعف و قوت سیستم و کمک در حل مشکلات از طریق ارایه مشاوره و راهنمایی به کارکنان.

 

اجرای سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت (MIS)

اولین قدم در اجرای وظایف مدیریت، تصمیم‌گیری است. با توجه به اینکه تصمیم‌گیری بدون وجود اطلاعات و برقراری ارتباطات لازم میسر نیست، پایه اجرایی چنین وظیفه‌ای فراهم آوردن اطلاعات لازم برای مدیریت است. اطمینان نداشتن به آینده و فقدان اطلاعات مربوط به وقایع جاری، مدیر را مجبور خواهد کرد که به دنبال اطلاعات و برقراری ارتباطات رسمی یا غیررسمی برود؛ اطلاعات همان داده‌های پرورده در سازمان است که از طریق نظم ارتباطی خود در روند صحیح تامین اطلاعات، اطمینان مدیریت را در تصمیم‌گیری‌ها افزایش می‌دهد.

MIS - سیستم های اطلاعاتی مدیریت

تغییرات سریع عوامل برون سازمانی، توسعه سازمان‌ها و پیچیدگی نظام‌های مدیریت، نیاز مدیران را به اطلاعات افزایش داده است. خسارات ناشی از تصمیم‌های ضعیف جبران‌ناپذیر بوده و میزان تاثیر تصمیم‌های راهبردی و به موقع نیز خارج از وصف است. اما نکته درخور بررسی این است که ارائه اطلاعات به موقع، صحیح، مناسب، مختصر و مفید و برقراری ارتباطات در کلیه سطوح مدیریت سازمانی، لازمه نظام کارآمد اطلاعاتی مدیریت است تا تصمیم‌گیری‌های صحیح و برنامه‌ریزی و کنترل وظایف اجرایی را برای مدیریت تسهیل کند.