نمایشگاه کیش اینکس  با حضور أعضاء هیئت مدیره انجمن شرکت های مشاور سرمایه گذاری و نظارت طرح ها در بهمن ماه ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد. دکتر حجازی فر مدیرعامل شرکت بهین صنعت یاب٬ از مدعوین انجمن به عنوان بازرس و سفیر شرکت های عضو انجمن جهت پاسخگویی به پرسش های صنعت گران و فعالان بازار سرمایه گذاری ایران در این نمایشگاه حضور یافته اند. 

 

درباره نمایشگاه کیش اینکس

به نقل از کیش اینکس

نمایشگاه های تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آورندتا محصولات و توانمندی های خودرا در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند. شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از تاریخ ۳۰ دی الی ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار می نماید و فعالان و صاحب نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می آورد.
این نمایشگاه با استقبال گسترده ای فعالان داخلی و بین المللی و با حمایت وزارت نفت ، وزارت نیرو ، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران در سال گذشته با حضور ۲۰۰شرکت از کشور های مختلف ، در ۲۱هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است .در این نمایشگاه شرکت های داخلی و بین المللی محصولات قابلیت های فنی و نو آوری های خود را به بازدید کنندگان عرضه می نماید از تعامل با دست اندر کاران صنعت و فرصت های موجود بهره می گیرند.با امید اینکه بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شما بوده و فرصت های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

فعالیت های نمایشگاه کیش اینکس 

در این نمایشگاه فعالان سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بخش نفت گاز شانزدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی انرژی کیش روز پتروشیمی و انرژی ، آخرین یافته ها وتولیدات خود به شرکت کنندگان ارائه می کنند .
همچنین در نشست های تخصصی که در کنار نمایشگاه برگزار می شود مسائلی که دربخش انرژی وجود دارد و آخرین یافته های این عرصه مهم ، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .
انجمن شرکتهای مشاور سرمایه گذاری و نظارت طرحها نیز که بخش قابل توجهی از اعضای آن در زمینه انرژی فعالیت می کنند برای سومین سال پیاپی در نمایشگاه انرژی کیش و پنل تخصصی آن شرکت کرده ومعرفی توانمندهای اعضای خود را در دستور کار دارد .

 

تصاویر این نمایشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس