چرا بهین صنعت یاب را انتخاب کنیم ؟

پیشرفت و محبوبیت روز افزون بهین صنعت یاب بر پایه 5 اصل تجربه، دانش به روز، کیفیت برتر، مشاور امین و مشاور تایید صلاحیت شده استوار است و ما به خوبی به قدرت این پنج اصل در کنار یکدیگر آگاهیم و هر روز پیش از پیش تلاش خواهیم کرد تا رضایت سرمایه‌گذاران و کارفرمایان محترم از بهین صنعت یاب، پر رنگ تر گردد.

:: دانش به روز

درک ضرورت انجام مطالعات امکان‌سنجی در پروژه‌های صنعتی، مستلزم بهره‌گیری کامل از روش‌های نوین علمی، ‌کاربردی و ارزیابی مقدماتی پروژه‌های صنعتی است. استفاده از متخصصین مجرب و کارآزموده و بهره‌گیری از نرم افزارهای استاندارد و مورد تایید بانک‌ها سبب گردیده است که دانش به روز، به عنوان محرک اصلی برای پیشرفت و اعتلای مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب مورد توجه قرار گیرد.

در زمینه ی خدمات مشاوره مدیریت همچون خدمات مدیریت استراتژیک و مارکتینگ نیز با بهره گیری از تیمی متخصص و با تجربه در این حوزه به  دنبال خدمات رسانی به کارفرمایان محترم و شکوفایی اقتصاد کشورمان به عنوان هدف نهایی هستیم.

:: تجربه

اصلی ترین پشتوانه شرکت مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب، اجرای موفق ده ها پروژه در کشور عزیزمان ایران می باشد که این خود باعث گردیده تا به عنوان مرجعی تخصصی  برای ارائه خدمات جامع تخصصی مشاوره مدیریت مطرح شویم.

ارتقای فرهنگ صحیح سرمایه گذاری

:: کیفیت برتر

به دلیل بهره‌گیری از نرم‌افزارهای معتبر بین‌المللی نظیر Comfar و Primavera و غیره در تهیه گزارشات بانکی، این شرکت همواره خدمات خود را با استاندارد سازمان توسعه صنعت ملل متحد UNIDO تطابق می‌دهد و این خود گواه ادعای ما، جهت ارایه کیفیت برتر می‌باشد.

در سایر زمینه های خدمات مشاوره مدیریت نیز با  استفاده از مفاهیم به روز و تخصصی در مطالعات کمی و کیفی و با بهره گیری از نگرش سیستمی به کسب و کارها، متعهد به ارائه بهترین راهکارها هستیم.

:: مشاور امین

یکی از مسائل مهم برای سرمایه‌گذاران، محرمانه ماندن اطلاعات و ایده‌هاست. عدم افشاء یک ایده جدید در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC)، در بازار پر رقابت امروز می‌تواند برای فعالان آن حوزه ارزشمند و حتی حیاتی باشد. ما بعنوان یک مشاور سرمایه‌گذاری، این اطمینان را به شما می‌دهیم که امانتدار اطلاعات و ایده‌های شما باشیم و از هرگونه نشت اطلاعات جلوگیری کنیم.

:: مشاور تایید صلاحیت شده

بانک‌ها و مؤسسات تأمین‌کننده منابع مالی طرح‌ها درفرآیند پرداخت تسهیلات، به منظور اطمینان از صحت برآوردها و بررسی‌های فنی و مالی، و اقتصادی بودن طرح‌های متقاضیان نیازمند انجام مطالعات اقتصادی، فنی و مالی طرح توسط مشاوران مورد اعتماد و حضور مشاور در تمام مراحل کار می‌باشند. شرکت بهین صنعت یاب عضو رسمی و دارای رتبه از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی بوده و مشاور مورد اعتماد سیستم بانکی کشور می‌باشد.