دانش‌بنیان‌ها با مطالعه بازار به فروش محصولات کمک می‌کنند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تیتر خبری ذیل در خصوص اهمیت مطالعات بازار با دکتر حجازی فر مصاحبه نمود.

 

دانش‌بنیان‌ها با مطالعه بازار به فروش محصولات کمک می‌کنند

یک شرکت دانش‌بنیان از طریق تهیه و تدوین طرح‌های امکان سنجی و مطالعات بازار دقیق، توانسته بیش از ۱۰ کسب و کار موفق ایجاد کند.
متن خبر:

علیرضا حجازی‌فر مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مشاوره مدیریت و مهندسی بهین صنعت یاب ایرانیان، گفت: این شرکت در زمینه تجاری‌سازی ایده و اجرای کامل آن فعالیت دارد. یعنی صد درصد فرایند ایده‌پردازی، تا اجرا و نظارت بر تولید یا عرضه خدمات، در این شرکت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بهین صنعت یاب، در ادامه افزود: در این شرکت دانش‌بنیان به ایده‌پردازان،استارتاپ‌ها و مدیران شرکت‌های نوپا به همراه سرمایه‌گذاران خدمات مختلفی ارائه می‌شود. یکی از این خدمات، ارائه ایده‌های سرمایه‌گذاری است. برخی از سرمایه‌گذاران، به دنبال ایده و طرح خوب برای سرمایه‌گذاری هستند.

حجازی‌فر ضمن اشاره به خدمات مختلف این شرکت دانش‌بنیان گفت: ارائه ایده، ایده‌پردازی برای سرمایه‌گذاری، انجام مطالعات پیش‌سرمایه‌گذاری، انجام تحقیقات بازار، تهیه و تدوین و امکان سنجی طرح‌های توجیهی، مشاوره اخذ کلیه مجوزهای تولید، شناسایی و تامین ماشین‌آلات صنعتی، مدیریت، نظارت و کنترل بر پروژه های سرمایه‌گذاری، از جمله برخی از خدمات ارائه شده در این مجموعه دانش‌بنیان است.

برای مطالعه ادامه مصاحبه به لینک سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس