بهار، هنگامه‌ی نو شدن و پیا‌م‌آور طلوع دوباره امید به آینده است. حس تازگی و تولد مجدد، همواره فرصتی مغتنم برای مرور رخدادها و خدمات گذشته و ترسیم مسیر پیش روست.

گرچه سالی که گذشت، مملو از اتفاقات ناگواری بود که کام مردم عزیزمان را تلخ کرد؛ اما جای بسی خرسندی است که “بهین صنعت یاب” توانست در سال ۱۳۹۹ همراه مجموعه‌ی جوان، متخصص و کارآمد خود، با هم‌افزایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت بالای همکاران ارجمند، در سراسر کشور رکوردهای ماندگاری برای این مجموعه به ثبت برساند.

اگر بخواهیم به ‌عنوان نمونه به برخی از دستاوردهای سال ۱۳۹۹ اشاره نمائیم، می‌توان به همکاری با بزرگترین مجموعه های دارویی و پتروشیمی کشور در زمینه تولید محصولات نوین و های­تک، تدوین مطالعات امکان سنجی پروژه های با تکنولوژی بالا و پیچیده، و همچنین ارائه خدمات برون مرزی به سرمایه گذاران خارج از مرزها نام برد. همکاری با کشور افغانستان در زمینه پروژه های معدنی، همکاری با کشور عمان در زمینه پروژه‌های فولادی و تدوین تحقیقات و مطالعات بازار جهت سرمایه گذاری هموطنان عزیز در خارج از کشور، از پروژه‌های موفق “بهین‌صنعت‌یاب” می‌باشد.

گرچه هنوز در آغاز راهیم و تا رسیدن به جایگاه واقعی این مجموعه دانش‌بنیان راه زیادی در پیش است، اما ریل‌گذاری صحیح اهداف و رعایت اصول حرفه‌ای، منتج به موفقیت‌های چشمگیری در مدت یک سال گذشته شد.

اینک به فضل پروردگار، هم‌افزایی و انگیزه مضاعفی در “بهین­ صنعت­ یاب” ایجاد شده که نوید روزهای بهتری را در سال آینده به همراه دارد و بر همین اساس، برنامه‌های متنوعی برای سال جدید در دستور کار قرار گرفته که قطعاً با همت و تلاش بی‌وقفه همکاران عزیز، به آنها دست خواهیم یافت.

اینجانب ضمن تبریک نوروز باستانی و آرزوی سلامتی، سربلندی و موفقیت برای کلیه همکاران تلاشگر خود و همچنین هموطنان گرامی، امیدوارم در سال پیش‌رو شاهد استمرار توفیقات “بهین صنعت یاب” در مسیر خدمت‌رسانی شایسته به مردم عزیز ایران زمین باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس