حضور بهین صنعت یاب در نمایشگاه بورس بانک و بیمه

حضور بهین صنعت یاب در نمایشگاه بورس بانک و بیمه

شرکت دانش بنیان بهین صنعت یاب، پیشرو در مشاوره مدیریت و سرمایه گذاری جهت ارائه خدمات خود به علاقه مندان و متقاضیان در نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه میزبان این عزیزان خواهد بود. همانند روال سال های گذشته بهین صنعت یاب آخرین پروژه ها و دستاورد های خود در این زمینه را در اختیار بازدیدکنندگان خواهد گذاشت.

درباره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (Finex)

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

همانگونه که مستحضرید با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. از این رو، برآنیم تا آغاز دهه دوم این نمایشگاه نیز همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای مختلف، با شکوه تر از گذشته برگزار شود. افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاههای آموزشی، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.

لذا به اطلاع کـلیه علاقمندان و فعالان در این حـوزه مهم و کلیدی می رساند سیزدهمین دوره این نمایشگاه بین المللی از ۱۸ الی ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید.
با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ بـا مشارکت کلیه دست انـدرکـاران، گـامی رو به جلو در راسـتای اعتلاء و انعکاس هر چه بیشتر توانمندیهای شرکت های حاضر در داخل و حوزه بین الملل باشند.

اهداف کلی نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

  • ارائه آخرین محصولات و توانمندی های ایران در زمینه صنعت بورس و بانک و بیمه
  • آشنایی شرکتها و سازمان های ایرانی با آخرین تکنولوژی روز جهان در موضوع نمایشگاه
  • جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش بورس،‌ بانک و بیمه
  • جلب اعتمادد عمومی به حوزه‌های بورس، بانک و بیمه
  • جمع آوری نقدینگی‌های سرگردان در جامع و سوق‌دهی به مسیر‌های سازنده از طریق پس‌انداز در بانک‌ها، سرمایه‌گذاری در بورس و اعتماد به بیمه و امنیت حاصل از آن
  • توسعه مبادلات بازرگانی – فناوری ما‌بین شرکت‌کنندگان از یک طرف و بازدید‌کنندگان و شرکت کنندگان از طرف دیگر
  • آموزش در جهت ایجاد و توسعه کانال‌های ارتباط مالی بین بانک‌ها و سازمان ‌سرمایه‌گذاری داخلی با طرف‌های خارجی
  • ارتقاء کیفیت فعالیت بانکداری، بیمه و بورس در ارتباط با نحوه ارائه خدمات به مخاطبین
  • توسعه اشتغال از طریق توسعه صنایع و خدمات موضوع نمایشگاه
  • آشنائی مدیران تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور در بخش دولتی، خصوصی و تعاونی با امنیت و تأثیر سازنده فعالیت‌های بانک، بورس و بیمه
  • برگزاری انواع کارگاهها و همایش‌های علمی – بازرگانی در حوزه موضوع نمایشگاه
  • توسعه صنایع و خدمات موضوع نمایشگاه در حوزه‌های مکانیزه نمودن و استفاده از فن‌آوری‌های حوزه IT

اطلاعات نمایشگاه finex

زمان برگزاری : ۱۸ الی ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

محل برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران سال ۳۸

ساعت بازدید : ۱۰ الی ۱۸

 

نمایشگاه های سال قبل :‌

نمایشگاه کیش اینکس ۲۰۲۰

نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۰

نمایشگاه کیش اینوکس ۹۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس