دستورالعمل اجرایی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برای کمک های بلاعوض | خدمات کلینیکی

دستورالعمل اجرایی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برای کمک های بلاعوض 

وزارت صنعت٬ معدن و تجارت/ سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران : بنابر تبصره ۱۸ قانون بودجه سال 1397 ، کلیه کارآفرینان، سرمایه گذاران، صنعتگران و صاحبان مشاغل صنعتی و تولیدی می توانند با دریافت خدمات کلینیکی در هزینه های خود تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به شکل بلاعوض٬ کمک هزینه دریافت نمایند.

تعریف خدمات کلینیکی در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی : کلیه خدماتی که در جهت حل مشکلات بنگاه ها و توانمند سازی آنها با ماهیت خدمات مشاوره مهندسی و … در حوزه های مورد نیاز بنگاه‌ها توسط مشاوران / ارائه کنندگان خدمات توسعه کسب و کار دارای صلاحیت ارائه می شود که نتیجه آن منجر به عارضه یابی٬ کاهش قیمت تمام شده٬ افزایش بهره‌وری٬ افزایش رقابت‌پذیری و … در بنگاه می گردد.

نقش شرکت بهین صنعت یاب در این طرح 

با شکرگذاری از خداوند منان٬ شرکت دانش بنیان بهین صنعت یاب با ارائه خدمات جامع و اساسی در پیشبرد مراحل اجرایی پروژه های مختلف صنعتی٬ افتخار این را داشته است تا به طیف کثیری از اشخاصی که در شکوفایی مهین عزیزمان نقش داشته اند کمک رسانی کند.

بهین صنعت یاب در کارنامه خود٬ کمک هایی همچون ثبت شرکت ها و مشاوره دریافت تسهیلات از سامانه بهین یاب٬ همکاری با بنیاد برکت٬ همیاری در سامانه کارا٬ سامانه سیفام و سامانه های متعدد دیگر را داشته است. اکنون بهین صنعت یاب برای انعطاف بیشتر و همیاری بیشتر متقاضیان جزو شرکت های مشاور سازمان صنایع کوچک و شرکهای صنعتی قرار گرفته است. این بدان معنا است که زین پس متقاضیان خدماتی همانند : تهیه و تدوین طرح توجیهی٬ عارضه یابی٬ دریافت مجوز های تولید و … میتوانند با در نظرگیری این دستورالعمل در هزینه های خود تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال کاهش را تجربه کنند.

خدمات بهین صنعت یاب در دستورالعمل اجرایی

 

برای مثال در صورتی که پروژه تهیه طرح توجیهی شما ۱۷۰ میلیون ریال ارزش گذاری شود٬ شما میتوانید با ثبت نام و پیگیری در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تا ۱۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض جهت توسعه سریع تر کسب و کار خود دریافت نمایید.

چگونگی دریافت تسهیلات

فرآینده ارائه خدمات کلینیکی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به شرح خود سازمان بدین شکل میباشد:

آدرس سامانه برای شروع : سامانه میز خدمت و درگاه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران به نشانی http://eservice.isipo.ir  است.

 

فلوچارت مراحل فرآیند 

مراحل شروع تا تایید پرداخت کمک بلاعوض در فلوچارت ذیل درج گردیده.

ثبت نام در سامانه

با دانلود فایل pdf  زیر راهنمای کامل ثبت نام در سامانه را دریافت می کنید و کافیست مراحل قبت نام را یک به یک طبق این راهنما طی کنید.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نیز صحبت با متخصصان مجموعه میتوانید با شماره های شرکت بهین صنعت یاب تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس