طرح توجیهی تولید تیوب و ظروف دارو

برای تولید و عرضه هر دارو به یک ظرف مناسب برای بسته بندی نیاز است؛ با استفاده از این بسته بندی ها به خوبی از داروها محافظت می شود به همین خاطر تولید بسته بندی های تیوبی برای انواع دارو گسترش یافت و امروزه سرمایه گذاری در این زمینه بسیار سود آور است.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

برای تولید انواع دارو باید بسته بندی های مناسب ارائه شوند که کیفیت کیفیت داروها همچنان باقی بمانند.

تیوب و ظروف دارو چیست؟

تیوب و ظروف دارو از مهم ترین بسته بندی های مورد نیاز برای انواع دارو به شمار می روند. با استفاده از آن ها انواع کرم های بهداشتی، دارو های موضعی و… را بسته بندی کرده و در مراکز فروش دارو توزیع می کنند. جهت بسته بندی این دارو ها از لوله های پلی اتیلنی استفاده می شود.

این لوله ها را با استفاده از دستگاه های به خصوصی فرم می دهند و سپس سر آن ها را خم می کنند و سر دیگر آن ها را می دوزند. بر روی این تیوب ها می توان انواع برچسب های تبلیغاتی را به سفارش مشتریان درج کرد. هر چقدر کیفیت این تیوب ها بیش تر باشد، داروی مورد نظر در برابر سرما، گرما و انواع آسیب های محیطی بیشتر در امان خواهد بود.

برای تولید تیوب ابتدا باید نوع داروها مشخص شوند. این تیوب ها را از پلیمر هایی که در دسته محصولات پتروشیمی قرار می گیرند، تولید می کنند. زندگی انسان های امروزی به وجود پلیمرها بستگی دارد زیرا در عرصه های گوناگون از  این پلیمرها استفاده های گسترده می شود.

طرح توجیهی تولید تیوب و ظروف دارو

در ساخت این تیوب ها گاه از پلی اتیلن های سبک استفاده می شود و گاه پلی اتیلن های سنگین وزن دخالت دارند. بازار های هدف اینگونه محصولات، عمدتاً مراکز تولید محصولات بهداشتی نظیر کرم های ضد آفتاب، پماد های سوختگی مخصوص کودک، انواع کرم های مرطوب کننده، کرم های درمانی دور چشم و… هستند.

کاربرد های تیوب و ظروف دارو

بررسی های مالی مربوط به طرح توجیهی تولید تیوب و ظروف دارو، از هر لحاظ انجام شده است. بر اساس پیش بینی های انجام شده در طول هر سال چندین تن از این تیوب ها تولید می شوند و با قیمت های به صرفه در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

از این تیوب های مرغوب و با کیفیت برای بسته بندی محصولات بهداشتی نیز استفاده می شود. کرم های سفید کننده و پرایمرهای مختلف آرایشی را با این تیوب های مرغوب برای مشتریان آماده سازی می کنند. در صنعت داروسازی نیز استفاده از تیوب های بهداشتی متداول است.

این تیوب ها به دلیل حفظ محصولات از معرض عوامل آسیب زای فیزیکی و شیمیایی مورد توجه قرار گرفته اند. این تیوب ها با اهداف ارتباطی نیز تولید می شوند. با چاپ نوشته ها و تبلیغات بر روی این تیوب ها، مشتریان بیشتری برای خرید آن ها ترغیب می شوند. هر یک از مراکز تولید داروها، کرم های بهداشتی و آرایشی، این تیوب ها را با آرم ها و برند های تجاری خود سفارش می دهند. با استفاده از این تیوب ها چیدمان محصولات نیز در بسته بندی های مربوطه بهتر انجام می گیرد.

بازار فروش تیوب و ظروف دارو

در سال های اخیر مردم اهمیت بیشتری به مراقبت های شخصی و روتین های پوستی پی برده اند؛ از این رو خرید و فروش اقلام آرایشی و بهداشتی در زمینه مراقبت از  پوست و مو و نواحی حساس بدن بیشتر شده است. این امر سبب افزایش نیاز به این تیوب ها در سراسر کشور ما می شود.

رشد فروش در زمینه عرضه تیوب به گونه ای است که در سال های اخیر با کمبود هایی در این عرصه نیز مواجه شده ایم و تولید تیوب های مورد نیاز در بازار های مربوطه کافی نیست. البته تیوب ها تنها ظروف مخصوص به دارو نیستند. برای بسته بندی دارو ها از انواع ظروف درب بسته با ساختاری خاص نیز استفاده می شود؛ همچنین انواع شیشه های درب بسته نیز در این بین جای می گیرند که بیشتر در عرصه های دارویی کارایی دارند. اما در بین این محصولات، تیوب های آرایشی و بهداشتی بیشترین کارایی را دارند و استفاده از آن ها تنها محدود به زمان بیماری نیست و برای همه افراد کاربرد دارند.

کد آیسیک مرتبط با تولید تیوب و ظروف دارو

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
انواع ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ۲۵۲۰۴۱۲۴۷۳

 

کد تعرفه مرتبط با تولید تیوب و ظروف دارو

تعرفه گمرکی، یک کد شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

 

شرح تعرفه کد تعرفه
ظروف بسته‌بندی برای محصولات آرایشی و بهداشتی تا حداکثر ظرفیت ۲۵۰ سی‌سی ۷۰۱۰۹۰۱۰

 

وضعیت واردات و صادرات تیوب و ظروف دارو

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات تیوب و ظروف دارو به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات تیوب و ظروف دارو  به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات تیوب و ظروف دارو به تفکیک سال


شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید تیوب و ظروف دارو اعلام می دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی محصولات آرایشی و بهداشتی 

طرح توجیهی سرنگ 

طرح توجیهی سرم 

طرح توجیهی دارو

طرح توجیهی پوشک بچه 

طرح توجیهی ایمپلنت ارتوپدی

 

توجه !

<span style=”color: #000000;”>مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.</span>

<span style=”color: #000000;”>طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.</span>

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس