طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی

 

طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی اطلاعات لازم برای راه اندازی کارگاه تولیدی فنس و توری فلزی در اختیار افراد قرار می دهد پس می تواند کمک بسیاری به افراد علاقه مند در این زمینه نماید. فنس و توری حصاری کاربرد زیادی در حصار کردن هر چیزی اعم از باغ و زمین کشاورزی دارد. در ادامه به جزئیات طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی خواهیم پرداخت.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

در این مقاله می خواهیم در مورد طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی صحبت کنیم اینکه کلا طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی چیست و هر آنچه که به آن مربوط می شود. فنس وسیله ای است که به کمک آن باغ و زمین های کشاورزی را حصار می کنند. توری فلزی با قیمت های متنوع در بازار عرضه می شود. تفاوت قیمت هم بستگی به کیفیت کالا دارد البته توری فلزی و فنس کاربردهای بسیار زیادی دارد. حال تولید فنس و توری فلزی به چه سرمایه ای نیاز دارد؟

معمولا تمامی افراد فکر می کنند برای راه اندازی کسب و کار نیاز به داشتن سرمایه ای هنگفت دارند ولی آیا این تفکر درست است ؟ باید این موضوع را بدانید که برای تولید محصول و راه اندازی کسب و کار حتما داشتن سرمایه ی نجومی الزامی نیست. در ادامه در این مورد توضیح بیشتری ارائه می دهیم.

هزینه های سرمایه گذاری در طرح توجیهی فنس

برای تولید فنس و توری فلزی به چقدر سرمایه نیاز است ؟ برای شروع طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی به ۱۲۰ میلیون سرمایه نیاز است که این هزینه بدون هزینه فضای راه اندازی کسب و کار محاسبه شده است. در واقع باید مکانی به اندازه ۱۲۰ الی ۱۵۰ متر وجود داشته باشد تا بتوانید کارگاه مورد نظرتان را راه اندازی نمایید.

البته برای پرداخت هزینه ی کمتر می توانید مکانی را برای راه اندازی کارگاه توری بافی اجاره کنید که اجاره هر مکان متناسب با شهر و یا منطقه ی مورد نظرتان می تواند متفاوت باشد. امروزه برای پرداخت هزینه ی کمتر از امتیاز شهرک صنعتی های شهرها استفاده می کنند. تا اینجا در مورد فضای کارگاه تولید فنس و توری فلزی گفته شد اما به اینجا ختم نمی شود چون علاوه بر فضای کارگاه به دستگاه های مختص این حرفه نیاز است. برای خرید دستگاه های مورد نیاز نیز ۳۰ الی ۶۰ میلیون باید کنار گذاشت.

پیشنهاد ما برای تولید فنس و توری فلزی خرید دستگاه تمام اتوماتیک است که دو ورودی دارد. این دستگاه امروزه در بازار با قیمت ۶۰ میلیون یافت می شود.

چرا این دستگاه را به شما معرفی می کنیم ؟ زیرا می تواند مفتولی با قطر ۲ الی ۴/۵ بافت کند و چنانچه قالب های دستگاه تغییر کند قابلیت تولید توری حصاری را دارد. علاوه بر این هزینه های دیگری برای تجهیزات سالن و لوازم جانبی وجود دارند که با بازار امروز این هزینه ها هم حدود ۲۰ میلیون در نظر بگیرید. سرمایه ی باقی مانده را برای سرمایه کارگاه و همچنین دستمزد نیروها نگه دارید چون مسلماً برای راه اندازی کارگاه تولید فنس و توری فلزی به نیروی متخصص نیازمند است که باید دستمزدشان را در نظر بگیرید. نکته دیگر گرفتن مجوزهای لازم باید به سازمان صنعت، صنعت و تجارت مراجعه کنید که برای هر شهر مکانش متفاوت است. زمان لازم برای گرفتن مجوز کمتر از ۲ ماه می باشد.

اگر می خواهید برای تسهیلات به بانک مراجعه کنید باید طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی را به بانک ارائه دهید.

هزینه حمل و نقل 

از آنجایی که هزینه حمل و نقل کالاها کم نیست باید تولیدکنندگان به بازار های منطقه ای مراجعه کنند تا براشون مقرون به صرفه درآید. در واقع تولیدکنندگان به جای صرف چنین هزینه هایی باید به کیفیت محصول توجه نمایند چنانچه محصول تولید شده در طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی با کیفیت ارائه گردد می توانید این امید را داشته باشید که در این راه موفق خواهید بود.

فنس و توری فلزی از جمله کالاهایی است که مشتری انتظار کیفیت بالا از کالای خریداری شده دارد بنابراین فنس و توری فلزی باید از مفتول با دوام ساخته شود.

کسانی که با سرمایه تا ۵۰۰ میلیون  می خواهند وارد بازار تولید فنس و توری حصاری شوند این نکته را در نظر بگیرند که رقیبانشان در بازار با تنوع کالا هایشان موفق تر خواهند بود پس بهتر است وارد این راه نشوند. تولید کنندگان فنس و توری حصاری انواع توری حصاری، جوشی ، و توری پرسی را در بازار وارد می سازند. نکته ی قابل توجه دیگر مشخص نمودن مکان کارگاه و بررسی مکان مورد نظر چون این کسب و کار طوری نیست که بتوانید در بازار گسترده فعالیت نمایید یعنی آنطور نیست که بخواهید در هر مکان و فضایی شروع به کار کنید و سپس تبلیغات را شروع کنید در طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی تبلیغات تاثیر زیادی نداشته و راه کاری مناسب در این زمینه نمی باشد بنابراین حتما به منطقه ی راه اندازی کارگاه تولید فنس و توری حصاری توجه نمایید.

اگر جهت تولید فنس و توری فلزی به طرح توجیهی نیازمندید، بهین صنعت یاب می تواند در این راه به شما یاری برساند. کافیست با ما در ارتباط باشید تا طرح توجیهی تولید فنس و توری فلزی با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار گیرد.

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی تولید انواع سازه های فلزی 

طرح توجیهی آهن اسفنجی

طرح توجیهی کارگاه قالی بافی 

طرح توجیهی شمش فولادی 

طرح توجیهی اکسید کروم 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس