طرح توجیهی تولید شاسی عکس

شاسی عکس به شما این امکان را می دهد که قشنگترین لحظات خود را در ابعاد و اندازه دلخواه چاپ کنید و از آن برای بهبود زیبایی دکوراسیون محیط خانه خود استفاده نمایید. ورقه های ضخیم شاسی معمولاً از جنس چوب ام دی اف ساخته می شوند ولی به طور کلی از فیبر و حتی تخته سه لایه نیز برای ساخت این وسیله می توان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟ 

عکس ها همواره یادآور لحظات و خاطرات تلخ و شیرین بسیار مهمی هستند بر همین اساس همه ما انسان ها دوست داریم با کمک عکس، خاطرات خود را ثبت کنیم. چاپ عکس بر روی تخته شاسی، انتخابی ساده و البته زیبا برای حفظ لحظات مهم زندگی ما است. امروزه دیگر به جای چاپ ساده عکس، بهتر است آن را بر روی تخته شاسی های مناسب، چاپ کنید.

استفاده از تخته شاسی، جذابیت عکس چاپ شده را دوچندان می کند، علاوه بر این کیفیت چاپ عکس بر روی تخته شاسی، بسیار بیشتر از حالت عادی است. عکس چاپ شده بر روی تخته شاسی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. بر همین اساس می توان از تخته شاسی به عنوان ایده ای ساده و کم هزینه برای زیباسازی دکوراسیون اتاق های مختلف نیز استفاده کرد.

شاسی عکس در دنیای امروز کاربرد های بسیار متنوعی دارد، امروزه حتی بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ بهتر خدمات و محصولات خود از این وسیله استفاده می کنند. انجام تبلیغات از طریق تخته شاسی عکس، انتخاب بسیار هوشمندانه و جالبی خواهد بود. بر همین اساس از طریق انجام این تبلیغات، تعداد مشتریان افزایش پیدا خواهد کرد.

تخته شاسی عکس چیست؟

تخته شاسی، تکه ای چوب با کیفیت و مقاوم است که بر روی سطح آن می توانید عکس خانوادگی، تبلیغاتی و یا هر عکس دلخواه دیگر را به راحتی چاپ کنید. روند چاپ عکس روی تخته شاسی، کار تخصصی و حرفه ای است، بر همین اساس انجام این کار توسط افراد غیر حرفه ای توصیه نمی شود.

عکس بر روی یک سمت تخته شاسی چاپ می شود و سمت دیگر خالی می ماند. معمولاً در قسمت خالی تخته شاسی عکس، محلی برای پیچ و مهره و ایجاد امکاناتی برای استفاده راحت تر از تخته شاسی در نظر می گیرند. بنابراین از این طریق افراد می توانند این تخته شاسی های زیبا و سفارشی را در محیط های مختلف نصب کنند.

تخته شاسی، عکس و یا تصویر مد نظر را به صورت کاملاً ثابت و شفاف در محیط مورد نظر حفظ می کند. عکس و تصاویر مختلف قبل از چاپ بر روی  تخته شاسی عکس باید به کمک چاپ دیجیتال روی کاغذی مناسب و مخصوص چاپ شوند. معمولاً روش های چاپ تصویر ابتدا به صورت دیجیتالی انجام می شود.

انواع تخته شاسی عکس

امروزه تنوع بسیار زیادی در تخته شاسی های عکس دیده می شود، افراد می توانند تخته شاسی عکس را در ابعاد و اندازه های دلخواه سفارش دهند. هر عکس ابعاد استاندارد و مشخصی دارد که می توان تخته شاسی مناسبی برای آن تهیه کرد و هیچ محدودیتی در سایز و ابعاد تخته شاسی وجود نخواهد داشت.

معمولاً هر تخته شاسی، یک لایه چسب مخصوص دارد که عکس چاپ شده بر روی آن قرار می گیرد. در سمت دیگر تخته شاسی جایگاه مخصوصی برای نصب راحت تخته شاسی بر روی دیوار و یا هر سطح دیگری، طراحی می شود. ضخامت تخته شاسی نیز می تواند متغیر باشد، البته میزان ضخامت تخته شاسی عکس ربطی به کیفیت عکس ندارد و این موضوع بیشتر به سلیقه افراد وابسته است. تخته شاسی اگر ضخیم تر باشد آنگاه تصویر روی آن سه بعدی جلوه می کند.

تخته شاسی ضخیم تر نسبت به انواع تخته شاسی باریک، استحکام بیشتری دارد و محکم تر است. جنس تخته شاسی نیز متغیر است و نوع جنس این وسیله نیز در کیفیت آن اثر گذار خواهد بود. تخته شاسی عکس هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی طراحی می شود. انتخاب نوع آن به افقی و یا عمودی بودن عکس مورد نظر وابسته است.

همه افراد از دیدن عکس و خاطرات خود لذت می برند، امروزه بسیاری از افراد از تخته شاسی عکس برای زیباسازی فضای دیوار اتاق خود استفاده می کنند. بدون شک قرار گرفتن چند تخته شاسی در ابعاد ایده آل می تواند جلوه بسیار خاص و مدرن در فضای اتاق شما ایجاد کند.

مزایای تخته شاسی عکس

امروزه دیگر اغلب افراد به جای قاب گرفتن عکس ترجیح می دهند از روش های مدرن و جدید استفاده کنند. تخته شاسی عکس بهترین انتخاب برای حفظ زیبایی عکس است. روش های سنتی مثل قاب کردن عکس، مشکلات زیادی را به همراه داشت برای مثال برای پاک کردن قاب عکس باید آن را از قاب جدا می کردید که این کار بسیار سخت و زمان بر بود. علاوه بر این انجام این کار به صورت مکرر ممکن است به عکس شما صدمه وارد کند.

معمولاً هنگام انتخاب قاب عکس، محدودیت بسیار زیادی در انتخاب طرح و ضخامت آن وجود دارد. علاوه بر این ممکن است قاب عکس مناسبی برای ابعاد عکس مورد نظر پیدا نشود و این در حالی است که امروزه افراد به راحتی می توانند برای هر عکسی در هر ابعادی، تخته شاسی مناسب تهیه کنند.

تخته شاسی عکس مدت زمان زیادی نیست که وارد بازار شده است اما با این حال در همین بازه کوتاه نیز، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این وسیله امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و تقریباً می توان گفت که تخته شاسی عکس در تمام خانه ها دیده می شود. تخته شاسی، جذابیت عکس را چندین برابر می کند و همیشه عکس مورد نظر را سالم و زیبا حفظ خواهد کرد.

امروزه گاه برخی از افراد چندین تصویر را بر روی تخته شاسی های متعدد می چسبانند و آن ها را به شکل پازل کنار یکدیگر قرار می دهند، این ایده جذاب به عنوان یک ترفند جدید و جذاب در صنعت مد و دکوراسیون مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی از این روش برای افزایش جلوه های بصری اتاق و خانه خود استفاده می کنند.

نوارهای پی وی سی بسیار مخصوصی در اطراف تخته شاسی عکس به کار گرفته می شوند که این موضوع باعث افزایش ماندگاری و طول عمر این وسیله خواهد شد. اگر به تخته شاسی عکس ضربه وارد نشود تا مدت های طولانی، عکس مورد نظر حفظ خواهد شد و هیچ تغییری در زیبایی ظاهری آن دیده نخواهد شد.

کد آیسیک مرتبط با شاسی عکس

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
 اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه ۲۰۲۱۵۱۲۳۲۲

 

کد تعرفه مرتبط با شاسی عکس

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
تخته فیبری از چوب یا از سایر مواد چوبی، حتی به هم فشرده با رزین یا سایر چسباننده‌های آلی. ۴۴۱۱

وضعیت واردات و صادرات شاسی عکس

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات شاسی عکس به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات شاسی عکس تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات شاسی عکس به تفکیک سال

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید شاسی عکس اعلام می دارد.

 بیشتر بخوانید : 

طرح توجیهی mdf

طرح توجیهی وسایل کوری

طرح توجیهی مبلمان 

طرح توجیهی سرویس خواب

طرح توجیهی صندلی اداری

 

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس