طرح توجیهی تولید کفش کتانی و اسنیکرز

 

تولید و طراحی انواع کفش در همه جوامع و کشورها با استقبال رو به رو می شود. کفش ها از پوشاک مهم مورد استفاده افراد هستند که فرایند تولید آن ها پیچیدگی خاص خود را دارد. در این بین کفش های کتانی و انواع اسنیکرز ساختار پیچیده تری دارند؛.این روزها برخی از برترین برندهای پوشاک جهانی، در بین تولیدکنندگان کفش های ورزشی و کتانی قرار می گیرند. صنعت کفش همیشه فراز و نشیب های بسیاری را در کشور ما طی کرده است.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

کفش کتانی و اسنیکرز چیست؟

کفش های نرم و راحت اسنیکرز، برای همه رده های سنی قابل استفاده هستند. این کفش ها آسیب دیدگی پا را به حداقل می رسانند. استفاده از این کفش های استاندارد، هیچ مشکلی در سلامت پاها بر جای نمی گذارد. از این رو بسیاری از مردم از خرید این کفش ها استقبال کرده اند. به همین خاطر طرح توجیهی تولید این محصولات، بسیار معقولانه است و به نیازهای بازار پاسخ می دهد.

یکی از مهمترین ویژگی های کفش های اسنیکرز، انعطاف پذیری بالای آن ها است. در ساخت این کفش ها از روکش های پارچه ای  استفاده می کنند و به همین خاطر هم شکل ظاهری زیباتری دارند و هم برای پیاده روی های طولانی، مسابقات دو و… مناسب هستند. وزن سبک این کفش ها نیز از مهمترین مزایای استفاده از آن ها است. انواع کفش اسنیکرز در این طرح توجیهی با تکنولوژی های پیشرفته ای تولید می شوند.

طرح توجیهی تولید کفش کتانی و اسنیکرز

استفاده از کفش های اسنیکرز برای خنک ماندن پا نیز به کار می رود. رویه این کفش ها از جنس پارچه است و به همین خاطر امکان تنفس پا را فراهم می کند. زیبایی در طراحی انواع کفش اسنیکرز از دلایل محبوبیت آن ها به شمار می رود. مردم اغلب این کفش ها را برای استایل های اسپرت، هیپ هاپ، خیابانی و… به کار می برند. قیمت انواع اسنیکرز در مقابل کفش های چرمی مناسب تر است و این مسئله در شرایط اقتصادی کنونی بسیار مورد توجه مردم قرار دارد.

آشنایی با انواع کتانی

هر یک از انواع کتانی بر اساس نوع طراحی و ساختارشان دسته بندی می شوند. برخی از آن ها برای انجام ورزش های به خصوصی به کار می روند؛ برخی برای استفاده در آب و هوای به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند و….؛ به این ترتیب نوع کاربرد این محصولات تعیین کننده انواع مدل های آن ها است.

کفش های اسنیکرز ساق کوتاه از متداول ترین انواع این محصولات می باشند. این محصولات همان کتانی های ساده و معمولی ای هستند که در پای بسیاری از افراد دیده می شوند. بخش بزرگی از بازار فروش کتانی را این مدل اسنیکرزها تشکیل می دهند.

کفش های کتانی ساق بلند نیز در این بین جای می گیرند و هر یک مشتریان خاص خود را دارند. از این رو در این طرح توجیهی نیز برای این مدل کفش ها، برنامه هایی در نظر گرفته شده است. رویه مورد استفاده در کفش های کتانی ساق بلند، ابعاد بیشتری دارد. این کفش ها بخشی از ساق پا را نیز پوشش می دهند. استفاده از اسنیکرهای ساق بلند، در فصل های سرد سال بیشتر است. چون این کفش ها قسمت های مختلف پا را گرم نگه می دارند.

کفش های اسنیکر مید تاپ نیز در مدل های ساق بلند و ساق کوتاه تولید می شوند. این کفش ها از رویه های پارچه ای تولید می شوند.  مدل های اسنیکر لژ دار نیز به تازگی به شهرت رسیده اند و مشتریان خاص خود را دارند. این کفش ها قد شما را چند سانت بلندتر نشان می دهند. بیشترین مصرف کنندگان این مدل اسنیکر، خانم ها هستند. برخی از این کتانی ها با لژ مخفی ساخته می شوند. کفش های اسنیکر پیاده روی نیز از مدل های محبوب این محصولات هستند که برای پیاده روی های روزانه ساخته شده اند.

اجزای استاندارد کفش کتانی

در ساخت هر یک از این پوشاک، بخش های به خصوصی به کار می روند. زیره کفش یکی از مهمترین اجزای به کار رفته در این محصولات است. این بخش، قسمت پایینی کفش کتانی را در بر می گیرد که اجزایی مانند تخته، کفی و لایه میانی را در  آن قرار دارند.

تخته کفش نیز یکی از مهمترین بخش های هر یک از این پوشاک را تشکیل می دهد. وجود تخته در کفش ها از برخورد پا با زمین جلوگیری می کند. به این ترتیب پاها کمتر احساس خستگی خواهند کرد! لایه میانی قسمت زیرین به بخشی گفته می شود که وظیفه جذب شوک را بر عهده دارد. این قسمت از کفش، قابل حذف است و وجود آن به طراحی کفش مورد نظر بستگی دارد.

در ساخت اغلب کفش ها، از کفی نیز استفاده می کنند. کفی کفش مستقیما با پای مصرف کننده در ارتباط است. پس اهمیت به جنس کفی امری ضروری است، برای این که پاها در کفش بیشتر احساس راحتی داشته باشند، از کفی استفاده می شود. همچنین کفی ها از ایجاد بوی بد پا در کفش جلوگیری می کنند. در قسمت تحتانی هر کفش یک پاشنه مناسب تعبیه می شود که جنس آن با جنس اصلی کفش همسان است.

کد آیسیک مرتبط با کفش کتانی و اسنیکرز

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
کفش ورزشی تزریقی با تخت لاستیکی ۱۹۲۰۵۱۲۳۷۳
کفش ورزشی تزریقی با تخت پلی اورتان ۱۹۲۰۵۱۲۳۷۴
کفش ورزشی تزریقی با تخت پی وی سی ۱۹۲۰۵۱۲۳۷۵

 

کد تعرفه مرتبط با کفش کتانی و اسنیکرز

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
کفش اسپرت ۶۴۰۴۱۱

 

وضعیت واردات و صادرات کفش کتانی و اسنیکرز

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات کفش کتانی و اسنیکرز به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات کفش کتانی و اسنیکرز به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات کفش کتانی و اسنیکرز به تفکیک سال

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید کفش کتانی و اسنیکرز  اعلام می دارد.

بیشتر بخوانید :

طرح توجیهی پوشاک

طرح توجیهی مبلمان

طرح توجیهی چرم مصنوعی 

طرح توجیهی دستکش کارگری

طرح توجیهی کاغذ فلوتینگ 

طرح توجیهی تریکوبافی

 

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس