طرح توجیهی صندل و دمپایی

صندل ها و دمپایی ها نیاز هر فردی است و اگر به گذشته خود نگاه کنید در تمامی دوران این محصول را از کودکی تا بزرگسالی خریداری کرده اید. همچنین این محصول با اهداف مختلفی از جمله زیبایی و یا ورزشی تولید شده است. در ادامه با کاربرد ها، روش تولید و سایر موارد این محصول آشنا میشویم و خلاصه ای از طرح توجیهی تولید صندل و دمپایی را شرح میدهیم.

بیشتر بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟ 

 

صندل و دمپایی چیست؟

صندل ها و دمپایی های زنانه و مردانه در سر تا سر کشور ما مورد نیاز هستند و تولید آن ها بسیار ضروری تلقی می شود. در این طرح توجیهی بسیاری از نیازهای کشور ما به این اقلام و محصولات برآورده می شوند. شما می توانید، با استفاده از این طرح بهترین و باکیفیت ترین صندل ها و دمپایی ها را تولید کرده و در همه کشور توزیع کنید.

دمپایی ها و صندل های موجود در این بخش، با طراحی های نوآورانه ای عرضه می شوند. از این رو تولید این محصولات برای سرمایه گذاران بازدهی اقتصادی بالایی به همراه می آورد. در راستای تولید این پوشاک از دستگاه های بسیاری نیز استفاده می کنند. انواع لوازم و موادی که در این کارخانجات به کار می روند نیز پیش تر پیش بینی شده اند و به همین خاطر برنامه ریزی برای خرید آن ها انجام گرفته است.

فرایند تولید صندل و دمپایی

در ساخت و آماده سازی این صندل ها، مراحل گسترده ای طی می شود. در وهله اول قسمت زیره این دمپایی ها ساخته می شود. سپس نوبت به ساخت رویه های مختلف این دمپایی ها می رسد که با استفاده از الیاف چرمی، الیاف پارچه ای، مواد پلاستیکی و… آماده و عرضه می شوند. در مرحله بعدی نوبت به دوخت و دور دوزی این محصولات می رسد که بر استحکام دمپایی مورد نظر می افزاید. یکی از ارکان این طرح تولیدی، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن است. دوام و مقاومت جنس هر یک از این محصولات در کیفیت نهایی محصول تاثیر گذار خواهد بود.

صندل ها و دمپایی ها در پایان این طرح تولیدی در بسته بندی های مناسبی قرار گرفته و در سر تا سر کشور ما توزیع و پخش می شود. در فرایند تولید این محصولات فاکتورهای متعددی مورد بررسی قرار می گیرند، از میان آن ها می توان به سایزبندی کامل این صندل ها و دمپایی ها اشاره کرد. همچنین وزن سبک این محصولات نیز مورد توجه قرار می گیرد که سبب حفظ کیفیت این اقلام خواهد شد.

بازار فروش انواع صندل و دمپایی در سر تا سر کشور

این اقلام از لوازم ضروری و مصرفی مردم محسوب می شود. مردم از این دمپایی ها برای حفظ نکات بهداشتی در محیط استفاده می کنند. نیاز به انواع دمپایی در کشورهای خارجی نیز همیشه وجود داشته و به همین خاطر نیز سود حاصل از این پروژه از درآمد خارجی نیز تامین خواهد شد. برنامه ریزی های انجام شده در این طرح توجیهی برای تولید انواع صندل ها و دمپایی های شیک و مدرن انجام شده است. به علاوه بازدهی این طرح در زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد و سود حاصله از سرمایه گذاری در این واحدهای اقتصادی به سرعت به سرمایه گذار باز می گردد.

انواع صندل ها و دمپایی های این طرح توجیهی

انواع صندل ها و دمپایی های تولید شده در این بخش صنعتی، هر یک برای رده های سنی مختلفی قابل استفاده هستند. برخی از مدل های پر طرفدار آن به شرح زیر می باشند:

  • انواع دمپایی های فانتزی و کودکانه که با استفاده از متریال پلاستیکی تولید می شوند.
  • دمپایی های زنانه انگشتی
  • صندل های شیک و مجلسی زنانه که به صورت پاشنه دار آماده و تولید می شوند.
  • انواع صندل های شیک مردانه نیز در این بخش ارائه می شوند که از جنس چرم و پارچه تولید شده اند.

مزایای طرح توجیهی تولید صندل و دمپایی

یکی از مهمترین مزایای استفاده از این طرح توجیهی، اشتغال زایی بالایی است که به واسطه آن در سر تا سر کشور انجام خواهد شد. در این طرح اقتصادی میزان بالایی از افراد حاضر در منطقه به این بخش صنعتی جذب می شوند. سود دهی بالای اقتصادی این مرکز نیز یکی از مهمترین مزایای آن برای کشور به شمار می رود.

کاربردهای صندل و دمپایی

این اقلام در بخش های مختلفی کارایی دارند و به همین خاطر نیز میزان تولید آن ها نیز هر روز افزایش می یابد. این صندل ها و دمپایی ها برای مقاصد بهداشتی کارایی دارند. انواع آن ها گاها به عنوان کفش ساحلی نیز خرید و فروش می شوند. برخی نیز این صندل ها را در مهمانی های خود به کار می برند. به همین خاطر سرمایه گذاری در این واحد صنعتی، بسیار سودمند واقع می شود.

کد آیسیک مرتبط با صندل و دمپایی

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
انواع سرپایی و صندل تزریقی ۱۹۲۰۴۱۲۳۸۸

کد تعرفه مرتبط با صندل و دمپایی

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
انواع سرپایی و صندل تزریقی ۶۴۰۲۲۰۰۰

وضعیت واردات و صادرات صندل و دمپایی

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات طرح توجیهی صندل و دمپایی به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات صندل و دمپایی به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات صندل و دمپایی به تفکیک سال

 

در این طرح توجیهی دستگاه ها و تجهیزات بسیاری به کار می روند که میزان بالایی از این اقلام را ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی عرضه می کنند. هر یک از این تجهیزات با سایزبندی کامل در این طرح تولیدی آماده شده و در سر تا سر کشور توزیع می شوند. در این طرح تمهیداتی نیز برای ارائه محصولات در شهرستان های دیگر در نظر گرفته شده است که سود دهی این مجموعه را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. برای برآورد هزینه های موجود در این بخش، در نظر گرفتن قیمت تک تک دستگاه ها و مواد مصرفی ضرورت دارد. برای دریافت نسخه کامل این طرح با کارشناسان بهین صنعت یاب در ارتباط باشید.

 

 بیشتر بخوانید : 

طرح توجیهی پوشاک 

طرح توجیهی مبلمان 

طرح توجیهی کفش 

طرح توجیهی کیف و کفش

طرح توجیهی زیرانداز

طرح توجیهی فرش بافی 

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس