طرح توجیهی تولید بخاری

در طرح توجیهی تولید بخاری متوجه می شویم که هر خانه ای بی شک به بخاری نیاز دارد و برای خانه های بزرگ باید بیشتر از دو و یا سه عدد بخاری استفاده کرد تا گرمای مورد نیاز برای خانه تامین شود. امروزه مدل های مختلفی از بخاری طراحی شده است تا همه افراد بتوانند به راحتی بهترین و مناسب ترین مدل های بخاری را برای منزل و یا محیط کار تهیه نمایند.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

هر مدل بخاری قابلیت های ویژه خود را دارد که مشتری بهتر است، قبل از خرید ویژگی های بخاری مورد نظر خود را مطالعه نماید تا بتواند با آگاهی بیشتر جهت خرید بخاری اقدام نمایند.

در خرید بخاری علاوه بر لزوم توجه به قابلیت های آن، باید به ظاهر و زیبایی آن نیز توجه نمایید، مسلماً هر خانه ای به بخاری نیاز دارد و بهتر است بخاری از نظر طرح و ظاهر نیز متناسب با فضایی باشد که قرار است از آن بخاری استفاده شود.

 

معرفی محصول مرتبط با طرح توجیهی تولید بخاری

بخاری چیست؟

بخاری به زبان ساده یک وسیله گرمایشی است که در فصل زمستان دمای محیط را افزایش می دهد. یکی از مهم ترین موضوعات برای رفاه و آسایش افراد در هر فضایی تامین گرما و یا سرما است، در فصل زمستان گرما سازی اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند و مسلماً یکی از مهم ترین و ساده ترین راه حل ها استفاده از بخاری است. بخاری باید سایز و ابعاد مناسبی در فضای مورد نظر انتخابی شما داشته باشد تا بتواند گرما را به محیط منتقل کند. نمی توان برای محیط های خیلی کوچک و بسته از بخاری خیلی بزرگ استفاده کرد و همچنین در فضاهای بزرگ نیز استفاده از بخاری در سایز کوچک کار اشتباهی است.

انتخاب بخاری مناسب برای فضاهای مختلف

برای گرم سازی مناسب هر محیط بهتر است از بخاری مناسب استفاده شود، اتاق خواب ها نیازی به استفاده از بخاری های خیلی بزرگ ندارند و تنها بخاری های ساده و کوچک می تواند به خوبی محیط اتاق را گرم کند، در محیط هایی مثل پذیرایی که اصولاً بزرگ تر است باید از وسیله گرمایشی بزرگتر استفاده کرد تا در بازه زمانی کوتاه کل فضای اتاق به خوبی گرم شود. انتخاب نوع بخاری و تعداد آن به ساختمان شما بستگی دارد.

امروزه بخاری های برقی نیز وارد بازار شده اند که در طرح توجیهی تولید بخاری در ارتباط با بخاری برقی نوشته است که می توان از آن به عنوان یک وسیله گرمایی با قابلیت های بسیار زیاد استفاده کرد، همچنین باید بدانید که با استفاده از این وسیله می توانید بدون نیاز به هیچگونه سوخت گرمای منزل خود را تامین نمایید. بخاری های برقی هیچ گونه آلودگی در محیط ایجاد نمی کنند و بسیار سالم هستند، تنها هدفی که دارند تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی است تا بتوانید فصل زمستان را بدون هیچ مشکلی سپری کنید.

بخاری گازسوز نیز طرفداران زیادی دارد، این مدل بخاری در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی این مدل بخاری را خریداری می کنند.

انتخاب بخاری مناسب برای فضاهای مختلف

 

طرح توجیهی تولید بخاری گازی

بخاری گازی از جمله پرفروش ترین نوع وسیله گرمایی است، این مدل بخاری برای هر نوع ساختمانی بسیار مناسب است. بخاری گازی تنوع ظاهری بسیار زیادی نیز دارد که به مشتری کمک می کند تا بخاری مورد نظر خود را راحت تر انتخاب نماید. انتخاب بخاری مناسب نیز در زیبایی محیط زندگی شما تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا وجود این وسیله برای هر خانه ای ضروری است پس بهتر است در انتخاب آن دقت نمایید تا خرید بهتری داشته باشید.

بخاری باید از توان فنی بالایی برخوردار باشد، باید تمامی استانداردها را دارا باشد تا مشتری بتواند آن را خریداری کند. بخاری وسیله بسیار مهمی بوده و طراحی آن دارای حساسیت های بسیار زیادی است که باید در هنگام تولید مورد توجه قرار گیرد. سوخت و انرژی از جمله فاکتور هایی هستند که امروزه قیمت آنها افزایش پیدا کرده است، به همین خاطر باید وسیله های گرمایشی را به گونه ای طراحی کنند تا با مصرف انرژی کمتری گرمای مورد نیاز برای منزل شما را تامین کند.

طرح توجیهی تولید بخاری گازی

آلیاژها و مواد اولیه بکار رفته طبق طرح توجیهی تولید بخاری باید بسیار ویژه و مناسب باشند، تا حد امکان باید تمامی قابلیت های یک بخاری ویژه و درجه یک باشد تا به هنگام استفاده از آن برای مشتری مشکلی به وجود نیاید. امروزه تنوع محصولات گرمایشی بسیار زیاد شده است و شرکت های مختلفی در حال تولید بخاری آن هم با قابلیت های متنوع هستند، به همین خاطر نیاز است تا مشتری قبل از خرید بخاری جهت انتخاب درست، تحقیق کند.

فرایند تولید بخاری

  • تهیه مواد اولیه لازم
  • کنترل کیفی
  • پرس کاری، درز جوش و نقطه جوش
  • شستشو و رنگ کاری
  • مونتاژ نهایی
  • بسته بندی محصول
  • انبار محصول

ابزار مورد نیاز برای تولید بخاری گازسوز

  • کمپرسور
  • پرس هیدرولیک
  • نقطه جوش کوره رنگ
  • گیوتین
  • پرس ضربه ای
  • اتاقک پاشش رنگ
  • وان شستشو و تجهیزات
  • درز جوش

 

کد آیسیک مرتبط با تولید بخاری

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
بخاری برقی خانگی ۲۹۳۰۵۱۲۳۸۵
بخاری صنعتی گازی ۲۹۱۴۶۱۲۳۵۰

 

کد تعرفه مرتبط با تولید بخاری

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
بخاری ۷۳۲۱

 

وضعیت واردات و صادرات بخاری

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات بخاری به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات بخاری به تفکیک سال

 

قیمت خرید بخاری

در انتخاب درست بخاری باید به فاکتورهای متعددی توجه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید، در ابتدا بهتر است متراژ محیطی که می خواهید برای آن بخاری تهیه کنید را در نظر داشته باشید، تا بخاری در سایز کوچک و مناسبی را خریداری نمایید. بخاری باید کیفیت بالایی داشته باشد، با توجه به نوع قابلیت هایی که دارد، انتظار می رود تا با مصرف حداقل انرژی و یا سوخت محیط اطراف خود را به خوبی گرم کند.

قیمت نیز از جمله مسائلی است که به هنگام خرید بخاری باید به آن توجه نمایید، مدل بخاری و نوع ویژگی های ساختاری آن در تعیین قیمت تاثیرگذار است، برخی از بخاری ها که قابلیت های ویژه ای دارند قیمت آن ها نیز بالاتر است. آنچه که اهمیت دارد کیفیت و کارکرد مناسب وسیله گرمایشی است، از یک وسیله گرمایشی مناسب انتظار می رود تا در حداقل زمان بتواند گرمای مناسبی را تولید کند و به محیط اطراف خود منتقل کند تا بتوان فصل زمستان را به آسانی پشت سر گذاشت.

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید بخاری اعلام می دارد.

 

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی تولید شمش و قطعات استیل

طرح توجیهی تولید جعبه فرمان خودرو

طرح توجیهی پنکه رومیزی و سقفی

طرح توجیهی تولید فریم عینک 

طرح توجیهی تولید تخت بیمارستانی

طرح توجیهی داکت فلزی و پلاستیکی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس