طرح توجیهی صندلی های اداری

صندلی های اداری در زیبایی دکوراسیون محل کار، تاثیر بسیار چشمگیری دارند. صندلی استاندارد و مناسب یکی از اصلی ترین لوازم موجود در محل کار محسوب می شود. صندلی اداری باید با کیفیت و راحت باشد تا کارکنان بتوانند به مدت طولانی به امور اداری رسیدگی کنند. کارفرما هنگام انتخاب لوازم اداری باید توجه ویژه ای به صندلی اداری داشته باشد زیرا انتخاب صندلی شیک و با کیفیت برای هر محیط  کاری ضروری است.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟ 

خرید صندلی اداری بی کیفیت در طولانی مدت، هزینه زیادی برای کارفرما به دنبال خواهد داشت زیرا صندلی بی کیفیت بعد از چند بار استفاده شکسته می شود و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. کارکنان در طول روز ساعات زیادی را پشت صندلی سپری می کنند که همین موضوع اهمیت خرید صندلی با کیفیت و درجه یک را نشان می دهد.

امروزه انواع صندلی های ویژه اداری را در طرح ها و مدل های مختلف طراحی می کنند. متریالی مانند چوب و یا فلز از جمله اصلی ترین مواد برای ساخت صندلی اداری محسوب می شود. معمولاً این مواد را از خارج کشور، وارد می کنند به همین خاطر تعیین نرخ قیمت خرید این محصول تا حد زیادی به تعرفه گمرکی وابسته است.

مدیر و یا کارفرما می تواند برای تمامی بخش های مختلف اداره، صندلی مناسب تهیه کند. انواع مختلف صندلی مثل صندلی مدیریت، صندلی کارشناسی، صندلی گردان و همچنین صندلی میزبان نمونه هایی از صندلی های پرفروش و محبوب اداری هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است.

صندلی اداری چیست؟

صندلی اداری متناسب با ارگونومی بدن طراحی می شود تا کارکنان و پرسنل شرکت هنگام استفاده از آن کمترین فشار را احساس کنند. این نوع صندلی از خستگی زودرس کارکنان در محیط شرکت جلوگیری می کند. امروزه متنوع ترین صندلی اداری در طرح های زیبا و متنوع تولید می شوند. استفاده از این محصول باعث زیباتر شدن محیط کار شما خواهد شد و اعتماد به نفس کارکنان شرکت را افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که عدم استفاده از صندلی اداری استاندارد در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات متعدد در ناحیه کمر و ستون فقرات می شود به همین خاطر کارفرما وظیفه دارد برای کارکنان شرکت، صندلی راحت و مناسب تهیه کند. این صندلی ها به گونه ای طراحی می شوند که کارکنان بتوانند متناسب با قد و هیکل خود، ارتفاع آن را تنظیم کنند در ضمن چرخ های این محصول به راحتی بر روی کف پوش و یا موکت قابل حرکت و جابجایی هستند. کاربر می تواند حتی زاویه ناحیه پشت صندلی را به دلخواه تنظیم کند تا به هنگام استفاده از این محصول احساس بهتری داشته باشد.

این محصول بخش مهمی از محیط کار را به خود اختصاص می دهد. بنابراین تمامی کارفرمایان برای راه اندازی شرکت و یا اداره باید ابتدا به فکر خرید صندلی و مبلمان اداری مناسب باشند. برخی از کارفرمایان در ابتدای کار از پرداخت هزینه ها اجتناب می کنند اما خرید صندلی اداری برای فراهم کردن شرایط کاری حیاتی است و جزء حداقل امکانات یک کارمند محسوب می شود. به همین خاطر کارفرما وظیفه دارد این محصول را برای پرسنل شرکت تهیه کند.

قیمت خرید صندلی به کیفیت و نوع برند تولید آن محصول بستگی دارد، کارفرما با در نظر گرفتن بودجه مشخصی می تواند به راحتی مناسب ترین صندلی ها را برای اعضای شرکت خود فراهم کند.

مراحل تولید صندلی اداری

امروزه تکنیک های بسیار بروز به کمک دستگاه های ویژه برای ساخت و تولید صندلی اداری مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا باید چوب و متریال اولیه برای ساخت صندلی تهیه شود، هر چقدر کیفیت این متریال بهتر باشد، آنگاه صندلی ساخته شده ارزش خرید بیشتری خواهد داشت.

چوب تهیه شده در دستگاه مناسب قرار می گیرد و در ابعاد مختلف برش داده می شود. یکی دیگر از مواد اولیه مهم برای ساخت صندلی اداری، پارچه و یا چرم مناسب و با کیفیت است، زیرا قسمت های نشیمنگاه و یا حتی ناحیه پشتی صندلی باید نرم و راحت باشد. در غیر این صورت به بدن افراد، فشار وارد خواهد شد. مراحل دوخت پارچه در اطراف صندلی اداری باید به کمک چرخ خیاطی استاندارد انجام گیرد.

فرایند وصل کردن و ساخت قسمت های مختلف صندلی های اداری متنوع با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال اگر جنس نشیمنگاه صندلی از چرم ساخته شود آنگاه باید از دستگاه ویژه برای چسباندن و محکم کردن چرم استفاده شود. مسلماً انجام تمامی این مراحل به مهارت و تخصص بالایی احتیاج دارد و بدون داشتن الگوهای ویژه امکان طراحی صندلی اداری وجود ندارد.

تمامی قسمت های صندلی باید به درستی رنگ آمیزی شود. در غیر این صورت ظاهر صندلی صاف و یکدست نخواهد شد. تمام صندلی های اداری طبق الگو و مونتاژ خاصی طراحی می شوند و الگوی دوخت پارچه صندلی نیز باید با توجه به همان الگو انجام گیرد.

روند طراحی و تولید صندلی و مبلمان اداری زمان بر است و نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. تمامی تلاش ها در زمینه طراحی صندلی اداری به منظور رضایت بیشتر مشتری انجام می گیرد. صندلی های اداری بعد از ساخت به صورت کامل، مورد بررسی قرار می گیرند تا هیچ گونه نقص و مشکلی در طراحی آن ها وجود نداشته باشد و از نظر کیفی ارزش بالایی داشته باشند.

بازار فروش صندلی اداری

صنعت صندلی و مبلمان اداری یکی از قدیمی ترین صنایع فعال کشور ما محسوب می شود. امروزه اهمیت انتخاب صندلی و مبلمان اداری شیک و لوکس اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده است، به همین خاطر بازار تولید این لوازم بسیار داغ است. آمار شرکت ها و اداره هایی که در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند، روز به روز در حال افزایش است به همین خاطر درخواست خرید لوازم اداری بسیار افزایش پیدا کرده است.

یکی دیگر از دلایل افزایش شمار تولید کنندگان صندلی اداری، اهمیت طراحی دکوراسیون اداری است زیرا هرچه ظاهر فضای کار زیباتر باشد در نگاه مشتری تاثیر مثبت تری خواهد گذاشت و کارمندان شوق و اشتیاق بیشتری برای ادامه فعالیت بدست خواهند آورد. صندلی های اداری در زیباسازی جلوه های بصری فضای کار نقش بسزایی دارند به همین خاطر همواره کارفرمایان به دنبال انتخاب بهترین مدل صندلی برای فضای شرکت هستند.

امروزه تولیدات داخلی از نظر کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کنند. بر همین اساس با ارائه تجهیزات و متریال اولیه مناسب می توان صنعت تولید صندلی و مبلمان اداری را دگرگون کرد و به نتایج بسیار مفیدی در این راستا دست پیدا کرد.

کد آیسیک مرتبط با صندلی های اداری

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
صندلی مخصوص جراحی با قابلیت تنظیم ۳۳۱۱۵۱۲۶۱۴

 

کد تعرفه مرتبط با صندلی های اداری

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
 مبل‌های فلزی از انواعی که در دفاتر کار مورد استفاده قرار میگیرند ۹۴۰۳۱۰۰۰

 

وضعیت واردات و صادرات صندلی های اداری

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات صندلی های اداری به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات  صندلی های اداری به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات صندلی های اداری به تفکیک سال

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی صندلی های اداری  اعلام می دارد.

مطالب مرتبط :‌

طرح توجیهی مبلمان 

طرح توجیهی بالش طبی 

طرح توجیهی بست زیپی

طرح توجیهی کفش و اسنیکرز

طرح توجیهی چرم مصنوعی

طرح توجیهی چمدان 

 

توجه !

مطالب پیش روی شما صرفا جهت معرفی موضوع به رشته تحریر در آمده است؛ از این رو اعداد و ارقام ذکر شده کاملا تقریبی می باشد.

طرح های توجیهی تهیه شده توسط شرکت بهین صنعت یاب قابل ارائه به نهاد ها، بانک ها و سازمان ها میباشد. این طرح ها با تبعیت از استاندارد های مورد نیاز ارگان مربوطه تنظیم میشوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه موردنظرتان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس