طرح توجیهی تولید هود برقی

طبغ غذا با خود بو های مختلفی را ایجاد می کند و بعضی از آنها آزار دهنده هستند. همچنین در شرایط شهر نشینی وجود بو در محیط های مختلف میتواند باعث ناراحتی سایر افراد ساکن باشد، به همین جهت با نصب هود میتوان این شرایط را کنترل کرد. هود ها علاوه بر خارج کردن بو از محیط و همچنین ایجاد راحتی بیشتر در طبغ غذا میتواند به عنوان یک المان زیبایی هم در آشپزخانه قرار بگیرد. هود ها اکنون در سایز ها و مدل های مختلفی در بازار موجود هستند و با افزایش پروژه های مسکونی بازار این دستگاه نیز گسترده تر میشود در ادامه خلاصه ای از طرح توجیهی تولید هود برقی را تقدیمتان خواهیم کرد.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

هود برقی چیست؟

یکی از وسایل مورد نیاز برای تهویه هوا، هود برقی است. وجود هود برای آشپزخانه سبب پاکسازی محیط از بوی بد مواد سرخ کردنی، بوی مواد غذایی، بوی زخم گوشت، مرغ، ماهی و هر گونه بوی نامطبوع می شود. افراد با خرید هودهای استاندارد می توانند با کمترین میزان برق مصرفی، بهره مندی مناسب از این دستگاه دریافت کنند. همچنین در برخی آشپزخانه ها رطوبت موجود در محیط فضای نامطلوبی را ایجاد خواهد کرد.

برای رفع این رطوبت اضافی می توان از هود برقی استفاده کرد. این وسیله انواع مختلفی دارد و هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. در این طرح توجیهی مدل های مختلفی از هود برقی تولید شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص هستند. به همین خاطر مشتریان می توانند بر اساس شرایط آشپزخانه خود، یک مدل از آن ها را خریداری کنند.

هر چه تنوع در بین مدل های محصول بیشتر باشد، قدرت انتخاب و خرید مشتریان بالاتر می رود. به همین خاطر این طرح توجیهی مزایای بسیار زیادی داشته و توان خرید مردم را بالاتر برده است.

شاخصه های اصلی طرح توجیهی تولید هود برقی

طرح توجیهی تولید هود برقی با در نظر گرفتن موارد متعدد ایجاد شده است. در این طرح اقتصادی مشکلات اصلی در نسخه های قبلی و مدل های دیگر هود برقی بررسی شده و با در نظر گرفتن نیاز های مردم در آشپزخانه یک مدل مرغوب و کاربردی از این اقلام طراحی شده است.

مشتریان می توانند هود مورد نیاز را با کمترین قیمت ها در یک فرصت استثنایی خریداری کنند. این طرح زمان تولید هر هود را نیز به حداقل می رساند؛ در نتیجه کارخانه تولیدی توانسته در بازه های زمانی  بسیار کوتاه تعداد بیشتری از هودهای کاربردی را در بازار های فروش توزیع کند.

تولید انواع هود برقی سبب ایجاد اشتغال برای مردم شده و در زمینه کارآفرینی نیز برای مردم سودمند است. برای خرید هر هود با کیفیت باید به موارد متعددی توجه شود؛ در این راستا آشنایی با انواع مختلف هود بسیار ضروری است. با در نظر گرفتن ویژگی های هر یک از انواع هود برقی می توان خرید بهتری در این زمینه انجام داد.

طرح توجیهی تولید هود برقی

آشنایی با انواع مدل های هود برقی

در این بخش برخی از بهترین و محبوب ترین انواع هود را بررسی خواهیم کرد. برخی از مدل های هود، به نام هود زیرکابینتی شناخته می شوند. این هود ها هزینه های مقرون به صرفه ای دارند و نصب آن ها نیز ساده تر انجام می شود.

برخی از مدل های هود نیز دیواری هستند. این مدل هود را در نقاطی دور از کابینت های آشپزخانه نصب می کنند. این هود ها توانایی بالایی برای جذب هوای آلوده دارند. ظاهر مناسب آن ها سبب شده است که بسیاری از مشتریان این مدل هود را ترجیح دهند. برخی از انواع آن ها شبیه به دودکش طراحی شده اند. برخی از هود ها نیز در مدل های جزیره ای تولید می شوند.

این هودها در آشپزخانه هایی با سبک معماری جدید نصب می شوند. استفاده از آن ها مزایای بسیاری دارد. کیفیت کار آن ها بسیار بالا است و قدرت و مکش آن ها توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. این مدل هود ها قیمت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند. اما ظاهر آن ها زیباتر است و تاثیر به سزایی در دکوراسیون آشپزخانه دارند.

بررسی فاکتور های مهم برای خرید هود برقی

همان طور که گفته شد در این طرح انواع متنوع و مختلفی از هود تولید می شوند. هود های مخفی و توکار نیز در این طرح توجیهی تولید شده که کارایی خاص خود را دارند و بسیار پرطرفدار هستند. این مدل هودها فضای کمتری اشغال می کنند؛ به همین خاطر در صورت کوچک بودن ابعاد آشپزخانه، این مدل هود انتخاب و نصب می شود.

همچنین خریداران برای انتخاب یک هود مناسب برقی به میزان مصرف برق آن نیز دقت می کنند. برخی از هود ها سر و صدای زیادی در حین کار ایجاد می کنند. به همین خاطر استفاده از آن ها سبب ایجاد آلودگی های صوتی در محیط می شود

خریداران هود برای خرید این مورد را حتما بررسی کرده و صدای هود را قبل از خرید تست کنند. برای خرید هود باید به فرایند نصب آن نیز دقت شود؛ افراد پیش از خرید محل نصب این هود ها را مشخص کرده و سپس یک مدل مناسب با فضا برای آشپزخانه خود خریداری کنند.

کد آیسیک مرتبط با تولید هود برقی

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

شرح کالا کد آیسیک
هود برقی خانگی ۲۹۳۰۴۱۲۳۶۳
هود آزمایشگاهی ۲۹۱۹۵۱۲۴۶۰
هود صنعتی ۲۹۱۹۵۱۲۴۷۹

کد تعرفه مرتبط با تولید هود برقی

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
هود آشپزخانه ۸۴۱۴۶۰۱۰

 

وضعیت واردات و صادرات هود برقی

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات هود برقی به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات هود برقی به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات هود برقی به تفکیک سال

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید هود برقی اعلام می دارد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

طرح توجیهی تولید لوازم خانگی 

طرح توجیهی مبلمان 

طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف 

طرح توجیهی تولید لوازم دکوری

طرح توجیهی تولید ظروف چینی

طرح توجیهی بازیافت پلاستیک 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس