طرح توجیهی تولید لوازم دکوری

 

در این مطلب با ارائه طرح توجیهی تولید لوازم دکوری، اطلاعات مفیدی را در اختیار سرمایه گذاران علاقه مند به این عرصه قرار خواهیم داد. طرح توجیهی تولید لوازم دکوری به منظور تولید لوازم تزئینی ارائه شده است و هر آنچه که به وسیله های دکوری مربوط می شود در این طرح آورده خواهد شد. لوازم دکوری همان طور که از نامش پیدا است به منظور ایجاد دکوراسیون داخلی در منزل، محل کار و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بخوانید : طرح توجیهی چیست ؟

امروزه ایجاد یک دکوراسیون داخلی جذاب برای منزل و محیط کار بسیار مهم تلقی می شود. حال افراد از طریق روش های گوناگون در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی زیبا فعالیت می کنند. بهره گیری از سلیقه و هنر افراد کاربلد می تواند تاثیر مثبت فراوانی روی زیباسازی منزل داشته باشد. مشخص بودن سبک فضای مورد نظر بسیار مهم است. تلفیق چندین سبک در یک فضا جالب به نظر نخواهد آمد مخصوصاً در فضاهای کوچک بهتر است با پیاده سازی یک سبک خاص فضای محیط، منحصر به فرد شود.

انواع مختلفی از لوازم دکوری از جنس های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسند. با ما همراه باشید تا سرمایه مورد نیاز برای اجرای طرح توجیهی تولید لوازم دکوری را با هم برآورد سازیم.

طرح توجیهی تولید لوازم دکوری

 

لوازم دکوری چیست؟

لوازم دکوری یک سری لوازم تزئینی و جانبی است که به منظور مشخص نمودن سبک دکوراسیون محیط مورد نظر استفاده می شوند. البته هدف اصلی از خرید لوازم دکوری افزایش زیبایی محیط است. شاید ندانید اما این لوازم تاثیر فراوانی روی دکوراسیون منزل یا محیط کار افراد خواهند داشت به همین دلیل افراد باید به هنگام انتخاب لوازم دکوری یا تزئینی سلیقه به خرج دهند. بسیاری از لوازم دکوری علاوه بر افزایش زیبایی یک وسیله کاربردی هستند.

وسیله های دکوری ممکن است از جنس چوب، پارچه، آینه و …. تولید شده باشد. لوازم دکوری در واقع موجب هماهنگی تمام عناصر موجود در محیط می شوند و یکپارچگی را در محیط ایجاد خواهند کرد. ظروف، آثار هنری، کاسه های زیبا و قدیمی، گلدان و لوازم چوبی فانتزی در دسته لوازم دکوری قرار می گیرند.

ما در طرح توجیهی تولید لوازم دکوری بیشتر به آیتم های دکوری چوبی خواهیم پرداخت. لوازم دکوری چوبی متنوعی به صورت ظروف و جاشمعی تولید شده اند که افراد با قرار دادن این لوازم روی میز ناهار خوری یا ویترین می توانند فضای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کار را جلوه ببخشند.

قرار دادن لوازم دکوری چوبی موجب گرمی و راحتی منزل خواهد شد به همین دلیل افراد سعی می کنند با خرید چند قطعه لوازم دکوری فضای دکوراسیون را تمیزتر و گرم تر نشان دهند.  هر فرد بسته به فضای منزل می تواند تعداد لوازم دکوری در منزل را مشخص کند . لوازم دکوری چوبی کوچک می توانند در عین کوچک بودن تاثیر مثبت فراوانی روی محیط کلی خانه بگذارد.

طرح توجیهی تولید لوازم دکوری

کد آیسیک مرتبط با تولید لوازم دکوری

کد آیسیک، یک سیستم بین المللی برای طبقه بندی استاندارد صنایع است که به کمک آن می توان هویت کالاها، قطعات، مدارک و اموال را به سادگی تعیین کرد. با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود.

 

 

شرح کالا کد آیسیک
مجسمه و آثار تزیینی چوبی ۲۰۲۹۴۱۲۳۲۳

 

کد تعرفه مرتبط با تولید لوازم دکوری

تعرفه گمرکی، یک کد هشت رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین این عدد در هر کشوری معیارهای خاص خود را دارد و به شکلی متفاوت ارائه می گردد.

در ایران، میزان تولید داخلی کالا، یکی از معیارها برای تعیین این رقم می باشد.

شرح تعرفه کد تعرفه
مجسمه‌های کوچک و سایر اشیای تزئینی

 

۳۹۲۶۴۰۰۰
چوب خاتم‌کاری شده و چوب منبت‌کاری شده؛ جعبه و قوطی قاب برای زیورآلات یا کارد و چنگال و اشیای همانند، از چوب مجسمه‌های کوچک و سایر اشیای تزئینی، از چوب ۵۸۰۸

 

وضعیت واردات و صادرات لوازم دکوری

نمودار و جدول میزان واردات و صادرات لوازم دکوری به شرح زیر می باشد:

نمودار وضعیت واردات و صادرات لوازم دکوری به تفکیک سال

جدول وضعیت واردات و صادرات لوازم دکوری به تفکیک سال

کاربرد لوازم دکوری در محیط های مختلف

افراد برای جلوه بخشیدن به محل کار یا منزل خود سعی می کنند از لوازم دکوری مختلف استفاده کنند. قطعات تزئینی متناسب با سبک محیط مورد نظر تاثیر مثبت روی روحیه افراد خواهند گذاشت. در واقع شما یک محیط سرد، بدون هیچ وسیله دکوری را در نظر بگیرید مسلماً روحیه افراد حاضر در آن محیط نیز کسل کننده و بی حال خواهد شد.

مخصوصاً قرار دادن دکور زیبا در محل کار یک حرکت بسیار جالب خواهد بود زیرا دکوراسیون یکنواخت بدون سبک می تواند یک محیط بسیار کسل کننده و کلافه کننده برای کارمندان ایجاد نماید.  مدیران شرکت برای روحیه بخشی به کارمندان سعی می کنند یک سبک جالب متناسب با کسب و کار خود برای محیط در نظر بگیرند و قرار دادن وسیله های تزئینی در فراهم آوردن سبک مورد نظر می توانند نقش مهم و برجسته ای داشته باشند.

تجهیزات آلات مورد نظر برای تولید لوازم دکوری

  • ماشین قالب گیر سیلیکونی
  • دستگاه میکسر
  • دستگاه میکسر خمیر برای ساختن مجسمه
  • انواع ابزار مورد نیاز

 

انواع مختلف لوازم دکوری

لوازم دکوری بسیار گسترده و متنوع هستند. با ورود به فروشگاه های اینترنتی انواع لوازم دکوری از مواد اولیه متفاوت را مشاهده خواهید کرد. در واقع برای هر محیط، لوازم دکوری مناسب تهیه شده است. به عنوان مثال کلی لوازم تزئینی برای میز، کلی لوازم برای کنار مبل، انواع لوازم دکوری برای نصب روی دیوار، انواع تابلوهای سرامیکی و تابلوهای چوبی از انواع رایج دکور تزئینی هر منزل محسوب می شوند.

لوازم دکوری پر استفاده

برخی از وسیله های تزئینی منزل علاوه بر زیباسازی محیط، کاربردی هستند. به عنوان مثال افراد با خرید یک جاکلیدی دیواری جذاب می توانند موجب جذابیت و زیبایی منزل شوند. خرید ساعت نیز از مهم ترین وسیله های هر منزل یا محیط کار است. افراد با سلیقه سعی می کنند با انتخاب هوشمندانه ساعت، یک جلوه و زیبایی خاص به محیط ببخشند.

فروش لوازم دکوری

لوازم دکور نقش مهمی در هر فضا خواهد داشت بنابراین فروش این لوازم تزئینی به قشر خاصی مربوط نمی شود و همه افراد با خرید لوازم تزئینی تمایل به زیباسازی منزل و یا محیط کار خود را دارند.

سرمایه مورد نیاز برای اجرای طرح توجیهی تولید لوازم دکوری

بودجه مورد نیاز برای اجرای این طرح حدود یک الی دو میلیارد تومان می باشد. علاوه بر این به منظور اجرای طرح تولید لوازم دکوری، به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع کارگاه و ۸۰۰ متر مربع سالن تولید نیاز خواهد داشت. سرمایه ثابت در این طرح ۱۳۱۵۰ میلیون ریال می باشد.

 

شرکت بهین صنعت یاب، با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه ارائه طرح های توجیهی، آمادگی خود را جهت ارائه و تدوین طرح توجیهی تولید لوازم دکوری اعلام می دارد.

 

 

مطالب مرتبط :‌

 

طرح توجیهی میز روستیک

طرح توجیهی کاغذ دیواری 

طرح توجیهی رنگ نقاشی

طرح توجیهی دستگیره درب 

طرح توجیهی مبلمان

طرح توجیهی بالش طبی 

طرح توجیهی سیمان 

طرح توجیهی گچ 

طرح توجیهی لوازم خانگی 

طرح توجیهی ظروف استیل 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صحبت با کارشناس